خبرهای داغ:
سردار مقوا ساز :

متن حرکت عملیات فرهنگی ما باید امیدآفرینی باشد

همدان- معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: متن حرکت عملیات فرهنگی ما باید امید آفرینی باشد به طوری که هرکسی که مخاطب عملیات ما شد باید امید در دل مخاطب زنده شود.
کد خبر: ۹۵۱۵۷۹۰
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر جلسه توجیهی برخط آنلاین سردار حاج علی مقواساز معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین کشور با محوریت عملیات‌های فرهنگی خرداد ماه با حضور بسیجیان و مسؤلین فرهنگی سپاه ناحیه سراسر کشور در بستر کانال روشنا، پیام رسان روبیکا برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین کشور در این نشست با تبریک ایام دهه کرامت به همه مجاهدان عرصه فرهنگی و گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: به دلیل همه مجاهدت‌ها در سال گذشته اتفاقات خیلی خوب و ویژه‌ای در همراهی و جبهه‌سازی و عملیات‌های فرهنگی رقم خورد، لذت این عملیات‌ها مانند عملیات دفاع مقدس بود که سراسر کشور از مجمع مراکز استان‌ها تا شهرها هر خواهر و برادری که دغدغه دین و انقلاب اسلامی داشت پای رویدادهای فرهنگی از جمله رویداد حاج قاسم، دهه فجر، قهرمان شهیدم و... آمدند و 12 رویداد انجام شد.

سردار حاج علی مقواساز افزود: با همت جوانان عزیزی که پای کار آمدند جریان فرهنگی و تبیینی، ترویجی و تبلیغی در رویدادها و مناسبت‌ها صورت گرفت و جوانان پر از شور، شعور و هیجان بودند که با دورهمی و درکنار هم بودن در عملیات‌ها خلق حماسه می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر ما باهم باشیم می‌توانیم حماسه‌ای بزرگ خلق کنیم، گفت: هم اکنون در آزادسازی خرمشهر هستیم خدا حفظ کند پدران و مادران شهدایی که فرزندان آنها پای این نظام و انقلاب ایستادند و خرمشهری که امروز مایه افتخارات ما است آزاد شد.

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه «اگر خرمشهر را آزاد کردیم، خرمشهرها در پیش است»، بیان کرد: این خرمشهری که با آن افتخار و عظمت آزاد شد هم‌ اکنون باید خرمشهرهای دیگر را آزاد کنیم؛ به طوری که هر جایی که میدان عمل شما است، باید برای مخاطبتان کاری کنید که روحیه مقاومت، شجاعت، ایستادگی را یادآوری کنید.

وی ادامه داد: گفتمان مقاومت، گفتمانی است که برای یک روز یا دو روز نیست، گفتمانی است که در بین نوجوانان و جوانان و نسلی که نیاز است ما ارتباط بگیریم کشف مخاطب کنیم و فلسفه مقاومت را متوجه شود، و این فلسفه مقاومت است که یک کشور را در اوج قله پیروزی نگه می‌دارد.

سردار مقواساز با اشاره به عملیات فرهنگی خردادماه از جمله سالروز ارتحال امام (ره) و گفتمان مقاومت و دهه کرامت افزود: در این عملیات‌های فرهنگی باید به سمت تحول در همه حوزات برویم و باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید کشف مخاطب کنیم‌ و در واقع مخاطب غیر تکراری پیدا کنیم؛ این عملیات‌های فرهنگی خرداد را بر اساس ایده پردازی انجام دهیم.

وی تاکید کرد: متن حرکت عملیات فرهنگی ما باید امید آفرینی باشد به طوری که هرکسی که مخاطب عملیات ما شد باید امید در دل مخاطب زنده شود و حواسمان به ایام ارتحال امام(ره) باشد، این ایام یک فرصت عجیب برای نوجوان و جوانان است که قدرت نرم نظام و انقلاب اسلامی را نشان دهیم و در دهه کرامت باید در جشن‌ها و برنامه‌ها در راستای امیدآفرینی ویژه بپردازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار