خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان عنوان کرد

ایجاد امیدآفرینی از برنامه‌ها و اهداف سازمان بسیج ادارات

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان گفت: از برنامه‌ها و اهداف این سازمان کمک به مجموعه مدیران و کارمندان ادارات نسبت به ایجاد رضایتمندی و امیدآفرینی است.
کد خبر: ۹۵۱۲۸۱۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر ترکاشوند، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان با ضرغام احمدوند، فرماندار شهرستان نهاوند دیدار کرد.

امیر ترکاشوند، مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان همدان اظهار کرد: از برنامه‌ها و اهداف این سازمان در سال‌جاری کمک به مجموعه مدیران و کارمندان ادارات و دستگاه‌های اجرایی است نسبت به ایجاد رضایتمندی و امیدآفرینی که مد نظر و فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه برای تحقق دولت اسلامی در جامعه با همکاری بدون مزد و منت و چشم داشتی از سوی بسیج اعلام آمادگی کرد.

فرماندار شهرستان نهاوند نیز از برنامه‌‌ها و اهداف بسیج به خصوص در ادارات و نوع نگاه به مسائل و مشکلات کارمندان و همچنین مطالبات مردم در نظام مسائل تشکر کرد و افزود: بیشترین مقوله خروجی و فعالیت کارمندان ادارات توجه به ایجاد انگیزه کاری بالا در بین کارمندان است که باید مدیران با استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج برای این امر تلاش و نتیجه مطلوب تری را حاصل کنند.

ضرغام احمدوند با تأکید بر توجه خاص به جذب جوانان متعهد ومتخصص در بدنه دولت برای پیشبرد اهداف انقلاب و نظام گفت: اتکا به نیروی توانمند داخلی و به ویژه بومی می‌تواند حاکمیت را در جلب رضایتمندی مردم کمک کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار