خبرهای داغ:
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر خبر داد

برگزاری نشست کتابخوان با موضوع «رشد توليد» در ملایر

همدان-رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر از برگزاری نشست کتابخوان با موضوع «رشد توليد» در ملایر با هدف تحقق شعار سال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۰۴۵۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸

سید مهدی آخشیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: نشست کتابخوان با موضوع «رشد تولید» با هدف تحقق شعار سال در سالن اجتماعات اداره‌ کتابخانه‌‌های عمومی شهرستان ملایر برگزار شد.

 وی افزود: در این نشست که با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر، سپاه ناحیه، بسیج ادارات، اصناف و کارخانجات و کانون خدمت رضوی برگزار شد با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به بحث و تبادل نظر در رابطه با تحقق شعار سال «مهار تورم، رشد توليد» پرداخته شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر تصریحکرد: در این نشست حجت الاسلام رجبی در رابطه با موضوع رفراندوم مطالبی بیان کرد و سپس سر گروه‌های حلقه صالحین نظرات خود را در رابطه با این موضوع بیان کردند.

 وی ادامه داد: همچنین ترکاشوند مسئول سازمان بسیج کارمندی و ادارات استان همدان نیز مطالبی در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب و رابطه آن با شعار سال ۱۴۰۲ مطرح کرد.

آخشیک عنوان کرد: در پایان این نشست تخصصی کتاب «ترگل» با موضوع حجاب نوشته عماد داوری دولت آبادی توسط جلال اصلاحی معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار