خبرهای داغ:
در مراسم تجلیل از برگزیدگان پویش رسانه‌ای ماه امید مطرح شد:

کمک ۳۸ میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی به نیازمندان از ابتدای امسال

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۳۸ میلیارد تومان کمک‌های مردمی توسط این نهاد جمع آوری شده که حدود ۲۰ میلیارد آن به صورت نقدی و بیشتر از طریق روش‌های نوین بوده است.
کد خبر: ۹۵۱۹۴۷۶
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امروز در مراسمی با حضور عبداللهی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، رضایی مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و بسیج رسانه خراسان جنوبی از برگزیدگان پویش رسانه‌ای ماه امید که با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج رسانه استان در ماه مبارک رمضان برگزار شده بود قدردانی شد.


عبداللهی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در این مراسم با اشاره به جایگاه و نقش رسانه در ترویج فرهنگ خیر گفت: امروزه رسانه ‏ها نقش و جایگاهی دارند که نمی‏ توان زندگی را بدون آن‌ها تصور کرد.

وی گفت: در عصر حاضر، رسانه ها وسیله‏‌ای برای سرگرمی نیستند، بلکه در بسیاری از جنبه‏های ‏فعالیت اجتماعی و فردی جوامع انسانی نقش دارند که می‌توان از آن‌ها به عنوان بازوی نهاد‌های حمایتی از جمله کمیته امداد نیز یاد کرد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، با قدردانی از حمایت رسانه‌ها در پویش  استانی "ماه امید"، گفت: رسانه‌ها علاوه بر تبیین اقدامات نهاد‌های مختلف از جمله کمیته امداد واسط بین افراد توانمند و نیازمندان هستند.

وی با اشاره به رویکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) با بهره‌گیری از روش‌های نوین در جهت اعتمادسازی و شفاف سازی، گفت: سال گذشته ۱۲۶ میلیارد تومان کمک‌های مردمی توسط کمیته امداد استان به استثنای کمک‌های مراکز نیکوکاری جمع آوری شده که از این مبلغ ۸۵ میلیارد تومان نقدی بوده که ۸۹ درصد آن از طریق روش‌های الکترونیکی پرداخت شده که نشان‌دهنده سوق امداد به سمت روش‌های الکترونیکی است.

عبداللهی گفت: از ابتدای امسال هم ۳۸ میلیارد تومان کمک‌های مردمی توسط این نهاد جمع آوری شده که حدود ۲۰ میلیارد تومان آن به صورت نقدی و بیشتر از طریق روش‌های نوین در جهت اعتمادسازی و شفاف سازی بوده است.

وی با قدردانی از بسیج رسانه خراسان جنوبی در برگزاری پویش رسانه‌ای "ماه امید" و تلاش این مجموعه اظهار قدردانی کرد و گفت: با توجه مناسبت های پیشرو می توان با برگزاری این پویش ها، بیش از پیش در جهت کمک به نیازمندان و رفع محرومیت‌ها گام برداریم.

 

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار