خبرهای داغ:
سرهنگ بازنشسته محمد فولادی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، امام خمینی(ره) سرآمد روزگار است و سرآمد را نمی شود از حافظه تاریخ پاک کرد.
کد خبر: ۹۵۱۹۲۳۰
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

مهمترین میراث حضرت امام خمینی(ره) نظام جمهوری اسلامی بود/هر سال مکتب امام راحل پویا تر از گذشته می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار بازنشسته محمد فولادی معاون سیاسی اسبق سپاه نینوا در جمع پاسداران این ستاد گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم در خرداد ماه که به آن خیلی توجه داریم روز چهارده خرداد سالگرد رحلت امام خمینی(ره) است.

وی افزود: وقتی که امام خمینی(ره) رحلت نمود همه فکر می کردند چه کسی انتخاب خواهد شد و مردم دیدند که یک انسان یک انسان بزرگ و فرهیخته ای که هدیه خداوند به مابود به رهبری انتخاب شد و کشتی انقلاب به این بزرگوار سپرده شد.

فولادی اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، امام خمینی(ره) سرآمد روزگار است و سرآمد را نمی شود از حافظه تاریخ پاک کرد. چون خیلی ها می خواستند در فضاهای مختلف نام امام را از روزگار محو کنند امام موفق نشدند. خیلی از شخصیت ها تحریف می شوند اما در خصوص امام خمینی(ره) نتوانستند این کار را بکنند و می بینیم که هر سال مکتب امام خمینی(ره) پویا تر از گذشته می شود.

این هادی سیاسی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز 14 خرداد امسال تصریح کرد: امام خمینی(ره) سه تحول به وجود آورد، تحول در ایران اسلامی، تحول در امت اسلامی و تحول درجهان.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین میراث حضرت امام خمینی(ره) نظام جمهوری اسلامی و دیگری ولایت فقیه بود که ابعاد زیادی را در بر داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار