خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: اگر زمانی حاج احمد کاظمی و حاج حسین خرازی هزاران کیلومتر از اصفهان دور شدند تا مردم این دیار نگرانی نداشته باشند، امروز قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) میراث‌دار این مسیر است.
کد خبر: ۹۵۱۹۰۴۱
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در قرارگاه محرومیت‌زدایی استان اصفهان اظهار داشت: منطقه مرکزی اصفهان، دولتخانه صفوی بوده که اماکن تاریخی و میراثی در این منطقه حضور دارد و از دیرهنگام این پیشینه تاریخی ظرفیت‌های فراوانی ایجاد کرده است. 

وی ادامه داد: وقتی مسؤولان به اصفهان می‌آیند فقط در بخش دولتخانه صفوی حضور دارند و این قسمت‌ها را می‌بینند در حالی که ۷۴ منطقه در اطراف این دولتخانه وجود دارد که مشکلات عدیده‌ای دارد و هرکدام پروژه‌ای جداگانه نیاز دارد. 

مرتضوی خاطرنشان کرد: تلاش فراوانی توسط مجموعه سپاه برای برگزاری چنین جلساتی رقم خورده و امید است شاهد نتایج مدنظر باشیم. 

سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در ادامه این جلسه اظهار داشت: اگر زمانی حاج احمد کاظمی و حاج حسین خرازی هزاران کیلومتر از اصفهان دور شدند تا مردم این دیار نگرانی نداشته باشند، امروز قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) میراث‌دار این مسیر است. 

وی با بیان اینکه در کنار محرومیت‌های موجود اقدامات زیادی انجام شده که نباید از آن‌ها غافل شد، افزود: در این مسیر باید با وحدت و هم‌افزایی کار را پیش‌برد و ما نیز به‌عنوان سپاه استان تمام آبرو و اعتبار خود را به میان می‌آوریم و از چیزی دریغ نمی‌کنیم تا خنده بر لب مردم، این ولی‌نعمتان بیاید. 

سردار جواد استکی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سید الشهدا نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد نیز در این جلسه اظهار داشت: با قرارگاه امام حسن(ع) می‌توان امید را در دل مردم روشن کرد و در این مسیر، از تمام امکانات یگان‌های سپاه استفاده خواهیم کرد. 

وی با بیان اینکه گاهی اوقات با مبالغ کم می‌توان گره‌های بزرگی را باز کرد، بیان‌ داشت: امید است با محوریت سردار آبرومند، قرارگاه امام حسن(ع) مسیر امیدوار کردن مردم و آینده روشن را خصوصا در مناطق محروم پیش ببرد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها