خبرهای داغ:

تقدیر از رده‌های برتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گتوند در جشنواره مالک اشتر

با حضور جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان، مسئولین شهرستان،خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان جبهه و جنگ و بسیجیان از رده‌های برتر سپاه ناحیه گتونددر جشنواره مالک اشتر تقدیر شد
کد خبر: ۹۵۱۸۷۳۵
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گتوند؛ جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در این جشنواره گفت: انقلاب اسلامی ایران نوری بود که از دل تاریکی آن زمان با هدایت های حضرت امام خمینی ره بیرون آمد و امروز شاهد نتیجه آن هستیم.

 

سردار نعمت الله باقری به نقش آفرینی حضرت امام خمینی ره در انقلاب اسلامی اشاره و بیان داشت: حضرت امام خمینی ره در انقلاب اسلامی ایران در دو ویژگی بخوبی نقش آفرینی کردند و اولین ویژگی مهم رهبری و ولایت فقیه بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به طرق مختلفی چه در حوزه داخلی و چه در حوزه خارجی به دنبال این بودند که انقلاب اسلامی را که تازه متولد شده بود نگذازند مسیر خودش را ادامه بدهد. 

 

او در ادامه خاطر نشان کرد: ما بعد از رحلت حضرت امام خمینی ره بحران های سختی در دوران مقام معظم رهبری پشت سر گذاشتیم.

 

سردار باقری جملات دشمنان راجع به مقام معظم رهبری را یادآور شد و بیان کرد: معاون رئیس جمهور امریکا می گوید آنچه همه سخنرانی های ما را برای براندازی جمهوری اسلامی ایران ناکام گذاشت ارتباط مردم به ولایت فقیه بود. 

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان به دومین ویژگی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: انقلاب اسلامی متعلق به مردم و از متن مردم بوده است و مردم در این دوران ۴۳ ساله چه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در همراهی با حضرت امام خمینی ره چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در دوران هشت ساله دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و هر جا مردم وارد میدان شدند ما پیروز شدیم. 

 

 

سردار نعمت الله باقری در پایان سخنان خود گفتند: امروز اگر می بینم که دشمنان ما دنبال این هستند که در بین مردم، مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فاصله بیندارند به نقش مردم بخوبی پی برده اند.

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند هم در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از زحمات بسیجیان این شهرستان به ارائه گزارش مختصری از عملکرد قرارگاه های موضوعی بسیج در راستای فرمان اعتلای بسیج پرداخت.

 

سرهنگ پاسدار علی جعفری با تشریح برکات این برنامه بیان کرد:جشنواره مالک اشتر که مزین به چهره درخشان و بزرگ اسلام و یاور بصیر و فداکار حضرت امیرالمومنین (ع) است، نماد تکریم از خادمین، مدیران و فرماندهان زحمتکش و پرتلاش سپاه و بسیج است که شبانه روزی در راستای خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند.

 

او در ادامه افزود: معرفی اسوه ها و الگو نمایی از اهداف جشنواره مالک اشتر در سپاه است و علاوه بر تکریم مدیران توانمند در این نهاد مقدس، این گامی بلند در راستای ایجاد انگیزه در بین سایر رده‌ها است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند ادامه داد: در برنامه ریزی و اجرای ماموریت ها بهره گیری از فرصت‌ها برای به میدان آوردن ابتکارات و خلاقیت‌ها و تقویت ظرفیت‌ها در راستای اجرای هرچه بهتر مأموریت‌ها از دستاوردهای جشنواره مالک اشتر است.

 

در پایان جشنواره مالک اشتر که روز سه شنبه ۱۶ خرداد ماه در سالن اجتماعات دکتر قیصر امین پور برگزار شد به رده های برتر سال ۱۴۰۱ لوح سپاس و هدایایی اعطا گردید. 

 

تقدیر از رده‌های برتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گتوند  در جشنواره مالک اشتر

تقدیر از رده‌های برتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گتوند  در جشنواره مالک اشتر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار