خبرهای داغ:
استاندار همدان:

قدرت بازدارندگی ایران از برکات دفاع مقدس است

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه قدرت بازدارندگی ایران از برکات هشت سال دفاع مقدس است، گفت: شهدا با نثار خون پاکشان موجب درخشش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی شدند.
کد خبر: ۹۵۱۸۶۵۸
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدن با حضور در شهرستان اسدآباد به همراه کیومرث‌سرمدی نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، حسین‌علی شرکایی فرماندار شهرستان اسدآباد و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی با خانواده شهیدان نورمراد و محمدعلی عبدی کوند دیدار و گفتگو کرد.

استاندار همدان در دیدار با خانواده شهیدان عبدی‌کوند ضمن گراممیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: قدرت بازدارندگی ایران و ایستادگی در مقابل دشمنان از برکات هشت سال دفاع مقدس و خون پاک شهدا است.

علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی با صلابت در مقابل دسیسه های دشمنان ایستادگی کرده است، گفت: مادران شهدا با اهدا جوانان خود که سرمایه زندگی آنها بودند، به انقلاب و میهن اسلامی، باعث رشد و تکامل نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

وی با بیان اینکه قدرت بازدارندگی ایران از برکات هشت سال دفاع مقدس است، افزود: شهدا با نثار خون پاکشان موجب درخشش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی شدند.

گفتنی است؛ در این دیدار که در راستای برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان صورت گرفت، مدال مزین به تصویر شهیدان عبدی‌کوند و لوح سپاس به مادر این شهدای گرانقدر اهدا شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار