خبرهای داغ:

معرفی کتاب؛ «آبی‌تر از آسمان»

کتاب «آبی‌تر از آسمان» مجموعه‌ای از خاطرات و زندگی‌نامه سردار شهید «خداداد اندامی» است که به نویسندگی «مریم رمضانی» تحریر شده و به رشادت‌های این رزمنده اهل شهر سردشت زیدون در دوران دفاع مقدس می‌پردازد. ،
کد خبر: ۹۵۱۸۶۵۶
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰

کتاب «آبی‌تر از آسمان» مجموعه‌ای از خاطرات و زندگی‌نامه سردار شهید «خداداد اندامی» است که به نویسندگی «مریم رمضانی» تحریر شده و به رشادت‌های این رزمنده شهر سردشت زیدون در دوران دفاع مقدس می‌پردازد.

 

این کتاب که در 80 صفحه منتشر شده، توسط انتشارات «سرزمین نور» با شمارگان هزار نسخه توسط ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به بازار نشر عرضه شده و در کنگره ملی 24 هزار شهید استان خوزستان از آن رونمایی خواهد شد.

 

در بخشی از این کتاب آمده است؛

 

در حالی که رزمندگان را برای نجات به عقب هدایت می‌کرد، خود مثل مولایش امام حسین (ع) می‌خروشید و به دشمن اعتنا و ترسی نداشت و برای نجات دیگران تلاش مضاعف می‌کرد. اواخر که دیگر کار سخت‌تر شده بود با تماس بیسیمی درخواست موتورسیکلت تریل یا برانکارد می‌کرد. در این منطقه با وجود این که حتی عبور موتورسیکلت تریل غیرممکن بود، شهید اندامی خود بر موتور سوار شد و مجروحان را به عقب برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار