تجدید عهد و میثاق مردم قوچان با آرمانهای امام راحل و شهدای قیام ۱۵ خرداد + عکس

مردم ولایتمدار قوچان در سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام(ره) و گرامیداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد با اجتماع در مسجد جامع این شهرستان با آرمانهای آن عزیز سفر کرده تجدید عهد و میثاق کردند.
کد خبر: ۹۵۱۸۳۴۶
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از قوچان، مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد باحضور مسئولان قوچان و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور این شهرستان با سخنرانی حجت الاسلام رحمانی مشاور مقام معظم رهبری در محل مسجد جامع برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امام جمعه قوچان حجت الاسلام  هراتی مطلق با تسلیت ایام ارتحال ملکوتی امام خمینی ره وشهدای قیام ۱۵ خرداد گفت: از مردم  ولایتمدار شهرستان قوچان که ۱۰۶۴ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده نیز به غیر از این نیز انتظار نیست که امروز دوباره با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید عهد می بندیم و به مقام عظمای ولایت امام خامنه ای مد ظله العالی نیز عرض می نماییم که تا پای جان گوش به فرمان شما هستیم و یاد و خاطره امام راحل و شهدای قیام ۱۵ خرداد را گرامی می داریم.

در ادامه سخنران ویژه این مراسم مشاور مقام معظم رهبری گفت:شعاع این انقلاب علاوه بر ایران به سایر نقاط دنیا گسترش یافته است وشخصیت عظیم رهبری این انقلاب در سراسر جهان گسترش یافته است.وبعد از ۳۴ سال از ارتحال ملکوتی امام راحل در سراسر ایران اسلامی چنین مراسماتی به صورت مردمی برگزار می گردد.

حجت الاسلام رحمانی افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی یکی از کارهایی را که انجام داد و باعث شده که ما به خودمان افتخار کنیم ایستادگی در برابر لایحه کاپیتولاسیون بود و تا به امروز مردم ما نیز در برابر استکبار و ظلم ایستادگی کرده اند و ازکشورهای مظلوم نیز حمایت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها