تجدید بیعت بسیجیان حوزه پنج شهید رجایی قم با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره)

همزمان با سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران بسیجیان و دلدادگان امام راحل به همت حوزه بسیج پنج شهید رجایی با شرکت در مراسم رحلت امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۵۱۸۳۰۵
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳

تجدید بیعت بسیجیان حوزه پنج شهید رجایی قم با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی ره بسیجیان و دلدادگان امام راحل به همت حوزه مقاومت بسیج پنج شهید رجایی برای شرکت در مراسم رحلت امام خمینی(ره) حضور یافتند.

سروان محمد براتی فرمانده حوزه شهید رجایی در حاشیه این اعزام افزود:این کاروان از شهر مقدس قم در یک مراسم باشکوه توسط شورای محترم حوزه از حوزه پنج شهید رجایی راهی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در تهران شدند.

فرمانده حوزه شهید رجایی سروان براتی در ادامه گفت: یکی از برکات ارزشمند این سفر حضور جوانانی است که به شوق حضور در حرم نورانی امام خمینی (ره) و میثاق با امام خامنه‌ای در این اردو شرکت کردند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت روحانیون در این کاروان جهت روایتگری و تبیین دستاورد‌های انقلاب و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از برنامه‌های فرهنگی و جهاد تبیین در این اردو  بود است.

فرمانده حوزه گفت: در سالروز ارتحال حضرت امام در محل  مرقد مطهر امام خمینی ایستگاه صلواتی بر پاشد و از زائرین و شرکت کنندگان در این مراسم بزرگ پذیرایی به عمل آمد.

تجدید بیعت بسیجیان حوزه پنج شهید رجایی قم با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره)

انتهای پیام/سیدیوسفی

ارسال نظرات
آخرین اخبار