خبرهای داغ:

پیام فرمانده پایگاه آموزش هوانوردی شهيد اکبری نهاجا قم به مناسبت فرارسیدن 14 و 15 خرداد

فرمانده پایگاه هوانوردی شهید اکبری نهاجا در پیامی به مناسبت فرارسیدن 14 و 15 خرداد آورده است: تبعیت از فرامین و رهنمودهای رهبری حکیم نقشه‌های شوم قدرت‌های سلطه‌گر را خنثی کرد.
کد خبر: ۹۵۱۸۱۴۲
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

پیام فرمانده پایگاه آموزش هوانوردی شهيد اکبری نهاجا قم به مناسبت فرارسیدن 14 و 15 خرداد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن پیام سرهنگ خلبان ستاد هادی پور فرمانده پایگاه آموزش هوانوردی شهید اکبری نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران بدین شرح است:

روزی که روح خدا به خدا پیوست، جهان در شکوه ارادت ملت به ولایت و رسم بدرقه رهبر عزیز خویش حیران شد.

نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و همچنین یادآور آغاز قیام ملتی مؤمن و انقلابی در ۱۵ خرداد ۴۲ است که با لبیک گفتن به رهبری فرزانه و صدیق از سلاله پاک پیامبر(ص)، خیزش اسلام خواهانه را نوید دادند و الگوی ایستادگی در برابر رژیم‌‌های طاغوتی وابسته به اجانب را برای ملت‌های مستضعف جهان ترسیم کردند.

 ۱۵ خرداد، یادآور روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ولایی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله‌های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد.

 امروز جوشش خون مردم مؤمنی که در سال ۱۳۴۲ به رهبری حکیمی فرزانه، حماسه تاریخی را رقم زدند، در رگ‌های عدالت‌خواهان جهان جریان یافته و هرروز امید به خروشی فراگیر بر ضد مستکبران جهان را پررنگ‌تر می‌کند تا آنجایی که پیام انقلاب با عبور از مرزهای جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادی خواهان جهان نفوذ کرده و در حال به ثمر نشستن است.

رمز بقا و تکامل خط و راه امام (ره) در وحدت و انسجام ملی نهفته است و همگان باید بدانیم امروز دشمن برای نفوذ به بدنه انقلاب و عملی سازی نیات شیطانی خود به دنبال اختلاف‌افکنی و دوقطبی نمودن جامعه اسلامی می‌باشد پس باید بیش‌ازپیش با هوشیاری، تبعیت از فرامین و رهنمودهای رهبری حکیم و فرزانه چون همیشه نقشه‌های شوم قدرت‌های سلطه‌گر به سرکردگی آمریکای پلید را خنثی کرد.

 بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم‌الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان ادای دین به همه‌کسانی است که طی سالیان طولانی درراه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جان‌فشانی نموده‌اند.

این‌جانب، ضمن تسليت سالگرد رحلت جان‌گداز حضرت امام خمینی(ره) و سالروز قیام ۱۵ خرداد ۴۲، به هم استانی‌های عزیز و هم‌زمان ارجمند،بار ديگر تجديد میثاق با حضرت امام خامنه‌ای عزیز ،فرمانده معظم کل قوا (مد ظله)و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای گران‌قدر را اعلام می‌دارم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار