خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلاله:

اعزام ۱۷۰ نفر از مردم کلاله به مراسم ارتحال امام خمینی(ره)/آشنایی با اندیشه امام خمینی(ره) بزرگترین عملیات جهاد تبیین است

سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی گفت: اعزام نسل جوان و آینده ساز جامعه به مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب و آشنایی با اندیشه و مکتب فکری حضرت امام خمینی (ره) عملیات بزرگ جهاد تبین است.
کد خبر: ۹۵۱۷۴۳۰
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴

اعزام ۱۷۰ نفر از مردم کلاله به مراسم ارتحال امام خمینی(ره)/آشنایی با اندیشه امام خمینی(ره) بزرگترین عملیات جهاد تبیین است

سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه کلاله در مصاحبه با خبرگزاری بسیج به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) گفت: صبح روز ١٣ خرداد ماه، همزمان با فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله)، بیش از ۱۷۰ نفر از مردم شهرستان کلاله ، با ۴ دستگاه اتوبوس، جهت شرکت در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی رحمه الله علیه اعزام می‌شوند.

وی افزود: در این مرحله از اعزام سعی شده تا زائران جوان و بار اولی اعزام شوند ، زیرا اعزام نسل جوان و آینده ساز جامعه به مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب و آشنایی با اندیشه و مکتب فکری حضرت امام خمینی (ره) عملیات بزرگ جهاد تبین است.

 کوهستانی اظهار داشت: ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) وظیفه پشتیبانی و نیروی مقاومت بسیج نیز وظیفه اعزام زایران به این سفر بر عهده دارند.

فرمانده سپاه کلاله تصریح کرد: در طول مسیر سفر هم برنامه‌های مختلف فرهنگی تدارک دیده‌شده از جمله زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، تا زائرین بیشترین بهره معنوی را از این سفر زیارتی ببرند.

وی همچنین از برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: این برنامه شنبه ۱۳ خرداد با حضور مسولان و مردم شهرستان کلاله همراه با سخنرانی و مرثیه‌سرایی در مسجدجامع از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار