جلسه توجیهی طرح عملیاتی عفاف و حجاب درتنگستان برگزار شد

جلسه توجیهی طرح عملیاتی عفاف و حجاب جهت حراست ها و نگهبانان ادارات و اماکن عمومی توسط معاونت‌ اجتماعي سپاه تنگستان در سالن جلسات‌ فرمانداری این شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۱۶۹۲۸
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ،حجت الاسلام والمسلمین حبیب پهلو زاده امام جمعه شهر اهرم در جلسه توجیهی طرح عملیاتی عفاف و حجاب که در سالن اجتماعات فرمانداری تنگستان برگزار شد گفت:رعایت عفاف و حجاب یک وظیفه همگانی است.

حجت‌الاسلام پهلوزاده در ادامه ضمن اشاره به بافت قدیمی شهر اهرم افزود:بافت قدیمی و سنتی شهر اهرم همچنان بر رعایت حجاب و عفاف اسرار دارند.

امام جمعه شهر اهرم با تأکیدبر رعایت فرمان الهی درسطح جامعه خاطرنشان کرد:حجاب یک ضرورت شریعتی است؛ شریعت است؛ ضرورت شرعی است؛ یعنی هیچ تردیدی در وجوب حجاب وجود ندارد؛ این را ‌همه باید بدانند. این که حالا خدشه کنند، شبهه کنند که آیا حجاب هست، لازم است، ضروری است، نه، جای خدشه و شبهه ‌ندارد؛ یک واجب شرعی است که باید رعایت بشود.

در ادامه سرهنگ پاسدار امید راستگو مدیر اجتماعی سپاه تنگستان ضمن تشریح موضوع جلسه گفت:با توجه به ابلاغ دستورالعمل عفاف و حجاب به ادارات کشور،همه ی نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی موظف به رعایت شاخصه های عفاف و حجاب هستند.

در پایان احمد لطفی فرماندار تنگستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت:حجاب یک حکم شرعی و یک مسئله‌ی قانونی است و در این زمینه باید در درجه‌ی اول، دستگاه‌های دولتی و حکومتی و مدیران ‌آنها مراقبت کنند تا بر اساس قانون عمل شود‌.‌

احمدلطفی افزود:مدیران ادارات بخصوص مسولین حراست و نگهبانان نهادها واماکن دولتی و غیر دولتی،بانک ها وبیمارستان ها و...موظف به راهنمایی وبرخورد با ارباب رجوعی که با پوشش نامناسب وارد آن مکان می شوند هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار