با حضور خادمان امام رئوف؛

شميم خوش پرچم بارگاه رضوي شهر میانه را عطرآگين كرد

تبریز- امام جمعه میانه در آیین استقبال از پرچم آستان قدس رضوی، کلید رفع سختی ها، غصه های مادی، غم و اندوه، و نیل به آسانی زندگی دنیوی و اخروی را توسل به حضرت امام رضا علیه السلام دانست.
کد خبر: ۹۵۱۶۷۶۷
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام عبدالله محمدی گفت: امام رضا علیه السلام بهترین تاجر دنیا و آخرت ماست.

وی امام هشتم را منشا خیرات و برکات بی پایان برای ملت و کشور ایران و باب الحوائج دنیوی و اخروی معرفی کرد و اظهار داشت: آنحضرت نسیه ندارد و هر کس به دل چیزی از او بخواهد، عطا می کند یک نخ پرچم او گره گشای بسیاری از مشکلات است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به توجه ویژه پیامبر صلی الله علیه و آله و سلّم نسبت به امام رضا، متذکر حدیثی از پیامبر در خصوص پاره تن رسول الله بودن ایشان شد و افزود: زیارت خادمان و پرچم شریف آنحضرت توفیق و افتخار بزرگی است که همه ساله با حضور کاروان رضوی، نصیب مردم میانه می شود.

   کاروان زیر سایه خورشید(خادمان و حاملان پرچم متبرک آستان قدس رضوی) صبح امروز با استقبال مسئولین شهرستان، خادمیاران کانون خدمت رضوی و مردم ولایتمدار میانه، وارد شهر شهدای زینبیه و ثارالله میانه شدند. 

  حضور در بیت امام جمعه، حرکت در مسیر پیاده راه، غبارروبی مزار شهدا و حضور در ندامتگاه از برنامه های صبح کاروان زیرسایه خورشید بود.

   همچنین عیادت از بیماران بیمارستان های میانه، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان و جشن بزرگ رضوی در مسجد امام رضا(ع) از برنامه های دیگر این کاروان می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار