خبرهای داغ:

تجلیل از خانواده سردار شهید مدافع حرم سیدجاسم نوری

به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید مدافع حرم سیدجاسم نوری از خانواده ایشان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۷۳۴
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ آیین تجلیل از خانواده سردار شهید مدافع حرم با حضور مسئولین شهرستان حمیدیه و ستاد ناحیه حمیدیه برگزار شد.

 

 در این آیین سرهنگ پاسدار موسی حیاوی فرمانده سپاه ناحیه حمیدیه اظهار کرد: امیدواریم چنین برنامه‌هایی زمینه‌ساز برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت باشد بهترین الگو پذیری برگزاری چنین برنامه‌های در شهرستان و استان همراه با استفاده از تمامی ظرفیت ها و انتقال به نسل های کنونی و آیندگان است.

 

سرهنگ حیاوی عنوان کرد: اگر ارزش‌ها کمرنگ شود نیازی به جنگ نظامی نیست و سقوط کرده‌ایم، بنابراین باید عوامل پیروزی یعنی معنویت و ولایتمداری و توکل به خدا را حفظ کنیم تا خرمشهرهای دیگر را از دشمن پس بگیریم وی با اعلام اینکه دشمن با وجود عملیات ایزایی نمی‌تواند جنگی مانند جنگ هشت ساله راه بیندازد، امروز درگیر جنگ شناختی و ترکیبی دشمن هستیم.

 

در ادامه امام جمعه شهرستان حجت الاسلام لفته پور با اشاره به اینکه تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا موجب تقویت روحیه شهادت طلبی می‌شود، خاطرنشان کرد: فلسفه این مراسم مقابله با دشمن و تجلیل از مقام شهدا و رزمندگانی است که تا پای جان ایثارگری کردند.

 

مداحی، روایتگری و تجلیل از خانواده سردار شهیدمدافع حرم سیدجاسم نوری از بخش‌های دیگر این مراسم بود.

 

تجلیل از خانواده سردار شهید مدافع حرم سیدجاسم نوری

 

تجلیل از خانواده سردار شهید مدافع حرم سیدجاسم نوری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار