خبرهای داغ:

افتتاح پاسگاه انتظامی روستی بابانظر رزن+تصاویر

همدن- پاسگاه انتظامی بابانظر شهرستان رزن با حضور فرمانده انتظامی استان همدان و جمعی از مسئولین شهرستانی و اهالی روستای بابانظر و منطقه بقراطی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۶۹۵
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، پاسگاه انتظامی بابانظر شهرستان رزن با حضور فرمانده انتظامی استان همدان، فرماندار و دادستان شهرستان رزن، بخشدار و رئیس دادگاه بخش سردرود، ائمه جمعه شهر رزن و دمق و تعدادی از اهالی روستای بابانظر و منطقه بقراطی افتتاح شد.

با توجه به پیگیری‌های سال‌های دور اعضای شوراهای اسلامی سابق در مورد احداث و راه‌اندازی پاسگاه بابانظر که از سال ۱۳۷۴ شروع شد، پروژه مذکور در سال‌های اخیر با شدّت و جدّیت بیشتری در دستور کار دهیاری و شورای اسلامی بابانظر قرار گرفت که در نهایت مجوز شروع به احداث پاسگاه بابانظر در بهار ۱۴۰۱ صادر شد و بلافاصله دهیاری و شورای اسلامی شروع به تغییرات اساسی در نمای ظاهری و داخلی ساختمان دهیاری کردند که در چندین ماه نمای کلی ساختمان به صورتی که نیروی انتظامی درخواست کرده بود تغییر پیدا کرد.

در پایان این برنامه از دهیار و اعضای شورای اسلامی و جمعی از معتمدین برای پیگیری، کمک و همکاری در راه‌اندازی پاسگاه بابانظر با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات