مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت امام حسین علیه الاسلام:

زمینه حضور نوجوانان در مساجد فراهم شود

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت امام حسین علیه الاسلام با تاکید بر ضرورت زمینه‌سازی حضور نسل جوان در مساجد،گفت: یکی از موانع این مسأله عدم داشتن برنامه مدون و جذاب مساجد برای کودکان و نوجوانان است.
کد خبر: ۹۵۱۶۶۸۴
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

زمینه حضور نوجوانان در مساجد فراهم شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام مهدی ستار زاده در نخستین گردهمایی «خادمان مسجد، پیشوایان معنویت و طلایه داران معرفت» ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه‌السلام در سالن اجتماعات امامزاده شاه سید علی علیه الاسلام، با اشاره به اهمیت بسترسازی جهت حضور نسل جوان خاطرنشان کرد: یکی از عوامل در این عرصه عدم داشتن برنامه مدون و جذاب برای کودکان و نوجوانان است.

ستار زاده خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اساسی مسجد در این است که عده‌ای نسبت به این نهاد مقدس حس مالکیت داشته و اجازه نمی‌دهند مسجد برای تمام اقشار دارای جذابیت، برنامه و کارکرد باشد.

وی ادامه داد: مسجد بیش از ۳۰۰ کارکرد مختلف دارد که به خاطر برخی تنگ‌نظری و همچنین نگاه‌های ناکارآمد، بسیاری از مساجد صرفاً در بعد عبادی خلاصه‌شده‌اند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت امام حسین علیه‌السلام تصریح کرد: برای اینکه وضعیت تربیت و اخلاق عمومی در جامعه ما رنگ و بوی دینی و اسلامی داشته باشد باید نسبت به جایگاه خاص مساجد، توجهات لازم صورت بگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار