خدمت جهادی در چهارمحال و بختیاری؛

اعزام دانشجویان جهادگر دامپزشکی به مناطق محروم استان

۴۸دانشجوی دکترای دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد در قالب اردوی جهادی به مناطق صمصامی شهرستان کوهرنگ، فلارد و منج شهرستان لردگان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۱۶۶۲۸
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد گفت: هدف از برگزاری اردوی جهادی در مناطق سخت گذر شهرستان کوهرنگ،  معاینه و درمان دام‌های آسیب دیده حاصل از بارش سنگین برف در این شهرستان و به ویژه منطقه صمصامی بود.

محمد امین دهقانی افزود: در اردوی جهادی دانشجویان به مناطق صمصامی شهرستان کوهرنگ، ۴هزار دام توسط ۱۴ دانشجوی جهادی معاینه و درمان شدند.

وی درخصوص اعزام دانشجویان دکترای دامپزشکی به مناطق محروم شهرستان لردگان هم گفت: اردوی جهادی شهرستان لردگان، منطقه منج، با حضور ۲۰ نفر از دانشجویان برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد هدف از برگزاری این اردوی جهادی را واکسیناسیون، معاینه و درمان دام‌های منطقه منج عنوان کرد و گفت: در این اردو ۲۲هزار راس دام سبک و سنگین معاینه و درمان شدند.

دهقانی گفت: اردوی جهادی شهرستان لردگان، منطقه فلارد هم با حضور ۱۴ نفر از دانشجویان دکتری دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: در این اردو واکسیناسیون، معاینه و درمان دام‌های منطقه پشت کوه فلارد، امام زاده حسن، ده کهنه و قلعه سوخته انجام شد که با تلاش دانشجویان، ۱۰هزار رأس دام سبک و سنگین معاینه و درمان شدند.

محمد امین دهقانی گفت: گروه جهادی، ولی عصر (عج) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرکرد بنا دارد با برگزاری اردو‌های جهادی در مناطق مختلف به ریشه کنی بیماری‌ها و همچنین با انجام آموزش ها، به بازدهی شیر این مناطق محروم کمک کند.

ارسال نظرات