خبرهای داغ:

۱۴ طرح عمرانی و ورزشی در دزفول افتتاح شد

۱۴ طرح عمرانی و ورزشی با صرف ۵۱ میلیارد ریال روز جمعه به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری - روز دزفول افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۷۹۶
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول در آیین افتتاح این طرح ها در ورزشگاه مجدیان اظهار کرد: این طرح ها در نقاط مختلف شهرستان اجرا شده و نقش مؤثری در افزایش سرانه و توسعه زیر ساخت های ورزشی شهرستان خواهند داشت.

خادمعلی تهذیبی افزود: سالن کشتی و سالن چند منظوره کوی آزادگان با مشارکت اداره ورزش و جوانان و خانواده مرحوم ریسمانسنج، ساختمان و چمن پارالمپیک و پیست اسکیت شتاب با صرف ۱۰ میلیارد تومان، چمن مصنوعی شهدای نزاجا و استخر کوی اندیشه از جمله این طرح ها می باشند.

وی ادامه داد: سالن چند منظوره حاج محمد اسماعیل درویش زاده، چمن کوی نعل شکن، چمن مصنوعی روستای مهاجرین، چمن مصنوعی کوی آیت الله مدرس و چمن مصنوعی شهر شمس آباد از دیگر طرح های عمرانی ورزش دزفول است که امروز افتتاح شدند

 

وی ادامه داد: سالن چند منظوره و سالن تمرینی شهر میانرود و پیست قایقرانی دزفول از دیگر طرح های عمرانی ورزشی است که امروز افتتاح شد.

 

تهذیبی اظهارکرد: این اعتبارات از محل اعتبارات دولتی، نفتی، بخش خصوصی، خیرین ورزش یار و هدایای مقام معظم رهبری از طریق بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت زدایی، بنیاد مستضعفان و شرکت اسکان ایران تامین شده است.

 

وی در آیین افتتاح سالن چند منظوره حاج محمداسماعیل درویش زاده گفت: وقتی این سالن آماده بهره برداری شد بنا به نیاز شهرستان به واکسیناسیون کرونا سپرده شد اکنون که وضعیت کرونا بهبود یافته با تشک کشتی و رزمی تجهیز شده و آماده تمام رشته های رزمی کشتی و برخی شاخه های ورزش پارکور است.

این آیین با حضور معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر مسوولان محلی همراه بود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار