خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهیده موسوی حوزه حضرت خدیجه (س) بهار خبر داد

جمع آوری بیش از ۸ میلیون تومان برای رنگ آمیزی مسجد روستای آبرومند توسط گروه جهادی

همدان-فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیده موسوی حوزه بسیج حضرت خدیجه (س) بهار از جمع آوری بیش از ۸ میلیون تومان برای رنگ آمیزی مسجد روستای آبرومند توسط گروه جهادی این پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۵۶۳۸
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

کبری بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: در حرکتی جهادی مبلغ ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان توسط گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر پایگاه شهیده موسوی حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) برای رنگ آمیزی و شست‌وشوی قالی‌های مسجد روستای آبرومند جمع آوری شد.

وی با اشاره به برگزاری اردوی یک روزه بسیجیان دانش آموز، معلمان و اولیاء دانش آموزان در شاه  کرپی روستای آبرومند افزود: در حاشیه این اردو نشست جهاد تبیین با موضوع حجاب نیز برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیده موسوی حوزه بسیج حضرت خدیجه (س) بهار ادامه داد: برگزاری حلقه صالحین شهید دشت آرا و محفل انس با قرآن کریم توسط گروه جهادی و شورای امر به معروف و نهی از منکر ادامه دارد و بسیجیان با حضور پرشکوه خود از حلقات صالحین استقبال می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی هفته بسیج سازندگی گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی  یک اجاق گاز فر و کابینت به یک خانواده بد سرپرست اهدا شد و همچنین مبلغ ۷ میلیون تومان برای خرید جارو برقی برای مسجد فاطمه زهرا (س) و حسینیه حضرت علی اکبر (ع) جمع آوری شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار