خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اسماء صالح‌آباد خبر داد

تهیه و توزیع ۵۰ بسته معیشتی بین قشرهای آسیب پذیر صالح آباد

همدان-فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اسماء صالح‌آباد از تهیه و توزیع ۵۰ بسته معیشتی بین قشرهای آسیب پذیر صالح آباد به مناسبت دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۵۵۶۶
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

عذرا کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزار یبسیج در بهار با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت فتح خرمشهر عنوان کرد: با هدف ایجاد شور و نشاط در بین نوجوانان و جوان، جشن روز دختر در مدرسه ابتدایی روستای پهنه بر به همت پایگاه اسماء همه کسی و حضرت زینب(س) پهنه بر همراه با برنامه‌های شاد و متنوع از جمله؛ مولودی خوانی، سخنرانی، مسابقات مهیج و شاد و اهدای جوایز و برش کیک با حضور فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) برگزار شد.

وی از برگزاری نشست دخترانه، مادرانه خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه  نقاشی و رنگ آمیزی در پیش دبستانی آمنه، همراه با اهدای جوائز به تمامی شرکت کنندگان، مراسم میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و جشن روز دختر همراه بامولودی خوانی و  نشست دخترانه مادرانه به مناسبت هفته جمعیت و دهه کرامت همراه با اهدای جوائز به برندگان و هدیه به مناسبت روز دختر به تمام دختران نوجوان وجوان حاضر در مراسم به همراه صرف ناهار در طبیعت باحضور فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) از دیگر برنامه‌ها بود.

فرمانده پایگاه بسیج اسماء حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) صالح آباد عنوان کرد:همچنین از تجلیل دبیران مدارس با حضور دهیار و شورای اسلامی، و تجلیل از مسئولان گروه‌های جهادی شهید حسینی انصار و پایگاه اسماء توسط دهیار انجام شد.

وی افزود: به همت خیرین و گروه‌های جهادی شهید حسینی انصار و اسما همه کسی به مناسبت دهه کرامت ۵۰ بسته غذایی به ارزش۴۰میلیون تومان بین اقشار آسیب پذیر توزیع و مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بابت هزینه‌های پزشکی به خانواده نیازمند اهداء شد.

کاظمی تصریح کرد: به همت بسیجیان گروه‌های جهادی و خیرین پایگاه‌های مقاومت بسیج اسما و شهدای همه کسی به مناسبت دهه کرامت و گرامیداشت فتح تعداد ۵۰ بسته‌های معیشتی هر کدام به ارزش ۷۵۰ هزار تومان تهیه و بین اقشار اسیب پذیر توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار