خبرهای داغ:
سرهنگ برات‌زاده در گفتگو با بسیج خبر داد

اجرای ۱۱۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج کارگری در همدان

همدان- مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه انصارالحسین (ع) همدان از اجرای ۱۱۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج کارگری در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۷۸۱۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت هفته بسیج کارگری با بیان اینکه از ۵ تا ۱۱ اردیبهشت ماه به‌عنوان هفته کار و کارگر نامگذاری شده است، به فلسفه نامگذاری روز بسیج کارگری اشاره و اظهار کرد: روز نهم اردیبهشت مقارن با سالروز تدفین شهید «عبدالحسین برونسی» که  شهید شاخص قشر کارگری است، به نام روز بسیج کارگری نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج کارگری فرصت مغتنمی است که از زحمات تلاشگران عرصه کار و جهاد تقدیر به عمل آید، عنوان کرد: سازمان بسیج کارگری و کارخانجات همدان امسال نیز همچون سال‌های گذشته برنامه‌های متعدد و متنوعی در راستای خدمت رساندن به جامعه کارگری و ارج نهادن به این قشر زحمتکش را در دستور کار خود قرار داده که امیدواریم با برگزاری این برنامه‌ها در راستای تکریم و پاسداشت جایگاه والای کارگران گامی موثر برداشته و برای پیگیری و حل مشکلات این قشر در حد توان خود اقدام کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه ۱۱۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج کارگری در همدان اجرا می‌شود، در تشریح برنامه‌های اجرایی هفته بسیج کارگری به برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید جامعه کارگری استان اشاره و بیان کرد: طی این برنامه از جمعی از خانواده شهدای بسیج کارگری استان تقدیر به عمل آمد.

وی به بازدید از کارخانه ذوب آهن صبانور ایرانیان همدان و تقدیر از کارگران نمونه به عنوان برنامه ویژه هفته بسیج کارگری اشاره و تصریح کرد: این برنامه روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور مسئولین سپاه انصارالحسین (ع)، مسئولین استانی، مدیران کل و مدیران واحد‌های تولیدی برگزار خواهد شد.

* برگزاری پوشش سراسری «کارگر ایرانیم» در همدان

برات‌زاده از برگزاری پوشش سراسری «کارگر ایرانیم» با هدف بیان مطالبات به حق کارگران و تکریم شان و مقام جامعه کارگری در همدان خبر داد و گفت: در اجرای این برنامه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی ضمن ارج نهادن به شان و مقام جامعه کارگری پاسداشت و جایگاه والای کارگران در سطح جامعه، دستاورد‌های  این قشر اعلام می‌شود.

وی به برگزاری ۷۰ یادواره شهدای خانگی با حضور فرماندهان پایگاه‌ها، حوزه‌های مسئولین شهرستانی و مدیران واحد‌های تولیدی با حضور در منزل خانواده شهدای کارگر اشاره و اظهار کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، کتابخوانی و.. از دیگر برنامه‌های اجرایی طی این هفته است.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح شهید کریمی از ۳۰ واحد تولیدی بازدید خواهد شد، تاکید کرد: این برنامه به منظور رفع مشکلات و موانع واحد‌های تولیدی برگزار خواهد شد تا بتوانیم نقش مهم سازمان بسیج کارگری را در تحقق شعار سال به خوبی ایفا کنیم.

وی به برگزاری جلسات بصیرتی و روشنگری در خصوص مسائل روز برای جامعه کارگری در ادامه برنامه‌های اجرایی هفته بسیج کارگری در استان همدان اشاره و بیان کرد:  برگزاری رزمایش شیفت ایثار، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید، بازدید دانش آموزان و دانشجویان از واحد‌های تولیدی، جلسه اخوت کارگران و کارفرمایان به منظور حل مسائل و مشکلات کارگران، تکریم زنان کارگر و کارآفرین در تمام شهرستان‌ها، دیدار با ائمه جمعه و علمای دینی، شرکت در نماز جمعه و برگزاری حلقات صالحین از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

برات زاده یادآور شد: طی این هفته یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین محرومین جامعه توسط پایگاه‌های بسیج کارگری توزیع خواهد شد.

 

خبرنگار: طیبه یوسفی مظاهر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار