مزار شهدای سوم خرداد در قم غبارروبی شد

مزار شهدای سوم خرداد در استان قم با حضور رزمندگان لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی‌طالب (علیه‌السلام) غبارروبی شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۵۳۰
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱

مزار شهدای سوم خرداد در قم غبارروبی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج در قم، در راستای تکریم و گرامیداشت شهدای عملیات بیت‌المقدس و سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان در سوم خردادماه 1360 ، ضمن غبارروبی مزار شهدای شیخان توسط رزمندگان لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی‌طالب (علیه‌السلام) با آرمان‌های شهدا تجدیدعهد و پیمان کردند.

الاسلام و المسلمین امیرزاده مسئول محترم نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی‌طالب (علیه‌السلام) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ، اظهار کرد: امروز امنیتمان را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سوم خردادماه یادآور خون‌های پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شد و ما هرگز از یاد نمی‌بریم که استقلال و آزادی امروز این مملکت ، حاصل جان‌فشانی شهیدان و ایثارگرانی است که درس آزادگی را در مکتب حسین بن علی (علیه‌السلام)  فراگرفتند.

امیرزاده با اظهار اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه این سال‌ها با ملت ما دشمنی کرده‌اند و همچنان با این رویه ادامه می‌دهند،گفت : ملت با بصیرت ایران همچنان پشتیبان نظام و رهبری هستند و هیچ‌وقت نمی‌توانند وحدت مسلمانان را از بین ببرند.

مزار شهدای سوم خرداد در قم غبارروبی شد

مزار شهدای سوم خرداد در قم غبارروبی شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار