عملیات بیت‌المقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است

فرماندار در آیین تجدید میثاق با شهدا در گلزار شهدای گناوه گفت : عملیات آزاد سازی خرمشهر نشان از قدرت الهی و معنویت مردم ونظام وانقلابی اسلامی است ودر تاریخ می درخشد
کد خبر: ۹۵۱۵۰۲۸
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

عملیات بیت‌المقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است

به گزارش خبرنگار بسیج از گناوه محمد تقی صفری در این آیین گفت : عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس در ابعاد مختلف نظامی، سیاسی و فرهنگی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

صفری افزود:عملیات بیت المقدس یکی از منحصربفردترین و مهم‌ترین عملیات دوران هشت سال دفاع مقدس بود که خاک کشورمان پس از ۵۷۸ روز از دست دشمن تجاوزگر آزاد شد
صفری اضافه کرد: با آزاد سازی خرمشهر و نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر فراز مسجد جامع خرمشهر ، شور و نشاط وافری در بین ملت ایجاد شد و تمام جهان از این اقتدار متعجب شدند
وی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) که "خرمشهر را خدا آزاد کرد"، افزود: ایمان به خدا، وحدت، تبعیت از ولایت و رهبری رمز فتح خرمشهر بود.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس حماسه های بزرگی آفریده شد، اما عملیات مهم و غرور آفرین بیت المقدس از بالاترین عملیات‌ها بود که دستاوردهای برجسته‌ای برجای گذاشت و باید تبیین و بازگو شود.
صفری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، گفت: در این مکان مقدس گردهم آمدیم تا با رزمندگان و ایثارگرانی که در عملیات بیت المقدس و دیگر عملیات‌ها برای دفاع از میهن و اسلام جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند، عهدی مجدد ببندیم.
فرماندار گناوه افزود: وظیفه آحاد جامعه در قبال شهیدان که به کشور اقتدار، امنیت و عزت بخشیدند، بسیار سنگین است و در تداوم راه این عزیزان نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار