خبرهای داغ:

پیام استاندار خوزستان در سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر

زنده نگه‌داشتن حماسه‌های بزرگ از جمله سالروز آزاد سازی خرمشهر یک وظیفه ملی، انقلابی و تاریخی است.
کد خبر: ۹۵۱۴۸۱۰
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ “آن روز‌ها بنده در اهواز از نزدیک شاهد قضایا بودم. خرمشهر در واقع هیچ نیروی مسلح نداشت… محمد جهان آرا و دیگر جوان‌های ما در مقابل نیرو‌های مهاجم عراقی سی و پنج روز مقاومت کردند. ”

حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

 

استاندار خوزستان در پیامی با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر قهمران گفت: حقیقتا نامگذاری سوم خرداد به “روز مقاومت، ایثار و پیروزی” در تقویم، برازنده خرمشهری‌های ایثارگر و رزمندگان پیروز در عملیات بیت المقدس است.

مردم مقاوم خرمشهر با وجود ۵۷۶ روز اشغال و جنایت توسط رژیم بعثی که کوی و برزن آن خطه را به تلی از خون و خاکستر تبدیل کرده بود، هرگز از پا ننشستد.

 

امروز مقاومت مردم خرمشهر، به الگویی بی‌بدیل برای مردم منطقه تبدیل شده است. زنده نگه‌داشتن حماسه‌های بزرگ از جمله سالروز آزاد سازی خرمشهر یک وظیفه ملی، انقلابی و تاریخی است. ملت عزیز ایران، این حماسه بزرگ را هرگز فراموش نخواهند کرد.

فتح خرمشهر این درس را به ما آموخت که با مقاومت می‌توان پیروز میدان شد و مقاومت برخلاف تسلیم موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود و حماسه خرمشهر تکرار پذیر است و خرمشهر‌ها در پیش‌رو است و در میادین اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای باید بیت المقدس‌های جدیدی خلق کرد.

یکی از ابعاد جهاد تبین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است پرداختن به دوران طلایی دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های آن به نوجوانان و جوانان است.

اینجانب سالروز آزاد سازی خرمشهر را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران و مردم شهید پرور استان خوزستان به ویژه مردم غیور و قهرمان خرمشهر تبریک عرض نموده و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تبعیت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

 

علی اکبر حسینی محراب

استاندار خوزستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار