امام‌جمعه شهرستان کهک قم:

مسجد محل تربیت نیروی انقلابی و پای‌کار است

امام‌جمعه شهرستان کهک قم ضرورت تربیت نیروی جوان، مؤمن، انقلابی و پای‌کار، گفت: مسجد باید محل تربیت نیروی پای‌کار انقلاب اسلامی باشد و دراین‌بین شجره طیبه صالحین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
کد خبر: ۹۵۱۴۷۱۹
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵

مسجد محل تربیت نیروی انقلابی و پای‌کار است

حجت‌الاسلام محسن صبوری در همایش ائمه جماعات شهرستان کهک که با حضور سردار موحد فرمانده سپاه استان قم برگزار شد، طی سخنانی بیان داشت: مسجد یک‌نهاد کامل در محله است و باید کارکردهای مختلف اقتصادی، اجتماعی، دستگیری، پیگیری و آینده‌نگری آن بازیابی و احیا شود.

امام‌جمعه شهرستان کهک قم ادامه داد: وجود امام جماعت خوش‌فکر و همبستگی آن با هیات امنا و همکاری با کانون‌های فرهنگی و پایگاه‌های بسیج همیشه در انجام فعالیت‌های مؤثر و الگوپذیر در سطح جامعه تجربه موفقی بر جاگذاشته است.

صبوری بابیان اینکه کمبود امکانات نباید مانع از انجام کارهای تأثیرگذار در سطح مساجد شود، خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی امام جماعت راهبری امور مسجد و مدیریت کانون‌های فرهنگی و هنری و پایگاه‌های بسیج به‌عنوان بازوان اجرایی، فکری و فرهنگی مساجد است.

وی اهمیت پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات را مورداشاره قرارداد و خاطرنشان کرد: بسیج به‌عنوان یک‌نهاد مردمی باید در تمام ساحت‌هایی که موردنیاز است ورود اثرگذار و گره‌گشایی داشته باشد.

امام‌جمعه شهرستان کهک قم با اشاره به‌ضرورت همفکری و انسجام در اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، تفریحی و غیره یادآور شد: در سطح شهرستان کهک رویه در اجرای برنامه‌های فرهنگی بر مدیریت واحد در بین تمام ارکان ذی‌ربط و دارای رسالت گذاشته‌شده و تلاش شده تا از موازی کاری و پراکنده‌کاری با مدیریت ائمه جماعات جلوگیری به عمل آید.

صبوری ضرورت تربیت نیروی جوان، مؤمن، انقلابی و پای‌کار، تصریح کرد: مسجد باید محل تربیت نیروی پای‌کار انقلاب اسلامی باشد و دراین‌بین شجره طیبه صالحین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار