خبرهای داغ:

استقبال پرشور مردم هندیجان از کاروان خدام رضوی و پرچم متبرک در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) +تصاویر و فیلم

همزمان با آغاز دهه کرامت ،قشرهای مختلف مردم هندیجان درمراسمی باشکوه باشور و اشتیاق از کاروان خادمین حرم رضوی و پرچم متبرک حضرت امام رضا(ع) بانوای رضا جانم طنین انداز و به گرمی استقبال نمودند.
کد خبر: ۹۵۱۴۱۱۴
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و ولادت حضرت امام رضا علیه السلام و آغاز دهه کرامت، کاروان خادمین حرم رضوی و پرچم مقدس گنبد حضرت امام رضا علیه السلام با استقبال پرشور قشرهای مختلف مردم و مسئولان و بسیجیان و خانواده های معظم شهدا از مسیر هندیجان جنوبی وارد شدند‌.

 

درادامه گزارش خبری، کاروان خدام رضوی پس از استقبال مردمی در ابتدای هندیجان جنوبی و مداحی و تبرک جستن مردم از پرچم مقدس حرم رضوی ، برای تجدید میثاق با شهدا در گلزار شهدای هندیجان جنوبی وارد و مراسم باشکوهی با مداحی خدام رضوی و برپایی ایستگاه صلواتی انجام گرفت .

 

کاروان خدام حرم مطهر رضوی و پرچم مقدس گنبد امام رئوف شمس الشموس حضرت امام رضا علیه السلام به دیدار امام جمعه شهرستان هندیجان رفتند که امام جمعه از کاروان خدام استقبال و حضور خدام رضوی و پرچم متبرک موجب خیر و برکت در شهرستان دانست و پس از آن به دادگستری شهرستان هندیجان رفته که به همین منظور دادستان هندیجان برای زندانیان غیر خشن ۵ روز مرخصی در نظر گرفت و رئیس دادگستری به کاروان خدام رضوی خوش آمد گویی گفت.

 

درادامه گزارش خبری از حضور کاروان حرم رضوی ، مراسم جشن با شکوهی در مسجد کهباد و همچنین در هندیجان جنوبی توسط پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) با استقبال خواهران همراه با مداحی و توزیع شربت و شیرینی و تبرک جستن از پرچم مقدس گنبد حضرت امام رضا علیه السلام و همچنین در میدان حضرت امام خمینی(ره) افتتاح صوتی نوای حرم رضوی برگزار شد‌.

 

درپایان کاروان خدام حرم مطهر رضوی با پرچم مقدس به روستای ولایتمدار مشراگه از توابع بخش چم خلف عیسی شهرستان هندیجان رفته که دراین رابطه برنامه های متنوع فرهنگی مذهبی با حضور سران و بزرگان عشایر منطقه و اهالی روستای مشراگه بصورت ویژه برگزار شد.

 

مراسم باشکوه ورود کاروان خدام حرم مطهر رضوی و پرچم مقدس امام رضا علیه السلام، دوازدهمین بار متوالی که در شهرستان طی مراسمات متنوع فرهنگی مذهبی در دهه کرامت با حضور مردمی برگزار شده است .

 

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار