خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان میانه:

فعالیت های بسیج فرهنگیان، مدرسه محور و معلم محور است

تبریز- مدیر کانون بسیج فرهنگیان میانه در جمع شورای کانون بسیج فرهنگیان گفت: امسال فعالیت های بسیج فرهنگیان، به صورت مدرسه محور و معلم محور، اجرا می شود.
کد خبر: ۹۵۱۴۰۲۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مجتبی عراقلویی با تشریح برنامه های ابلاغی سال جدید، بر لزوم بهره گیری از ظرفیت حلقه های صالحین و گروه های جهادی مدارس در پیشبرد برنامه های بسیج تاکید کرد.

   وی به سند اعتلای بسیج و شاخص های آن که بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب، تدوین شده است اشاره کرد و اظهار داشت: براساس این سند باید معلم بسیجی به عنوان یک مطالبه گر عمل کرده، قلم فرسایی کند و در رستاخیر علمی کشور، مشارکتی سازنده داشته باشد.

   مدیر کانون بسیج فرهنگیان میانه از برگزاری مستمر کارگاه های سواد رسانه ای و مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه فرهنگیان در طول سال خبر داد و از اعزام جمعی از فرهنگیان میانه به اردوی راهیان نور طی سالجاری خبر داد.

   عراقلویی افزود: گروه های جهادی آموزشی و عمرانی به زودی فعالیت خود را در مدارس مناطق محروم شروع می کنند و پیشبرد هر چه بهتر این امر مستلزم مشارکت معلمان جهادگر در این عرصه است.

   کارگاه تبیین برنامه های بسیج فرهنگیان با شرکت شورای کانون بسیج فرهنگیان در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش میانه برگزار شد.

ارسال نظرات