مراسم ولادت با سعادت کریمه اهل بیت در مسجد امام حسین (ع) پردیسان برگزار شد

مراسم میلاد با سعادت بانوی کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) با حضور آحاد مردم و بسیجیان پایگاه شهید بنیادی در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۳۹۳۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

مراسم ولادت با سعادت کریمه اهل بیت در مسجد امام حسین (ع) پردیسان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی در این مراسم، گفت: امام کاظم علیه السّلام فرمودند: قُم عُشُّ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَأوى شیعَتِهِمْ، یعنی قم آشیانه آل محمد (صلى الله علیه و آله) و پناهگاه شیعیان آنهاست.

وی اضافه کرد: در زیارت نامه صادره از معصوم در باره حضرت معصومه سلام الله کریمه اهل بیت می‌خوانیم " یا فاطمه اشفعی لی فی الجنه" و این خود موید لقب شفاعت فاطمه معصومه (س) است. اینجا قم است و سرزمین ال اطهار است. عامل انقلاب اسلامی امام خمینی ره. الان هم قم با وجود حضرت معصومه و ملجأ علما است. توقع مردم هم از قم بیشتر است.

وی افزود: این انقلاب در حال حرکت است اما یک عده‌ای در خط و مسیر امامین انقلاب نیستند و انگار هم قرار نمی‌گیرند در حالی دانشمندان غیوری در حوزه موشک، نظامی، هسته‌ای وسد‌سازی وغیره پیشرفت‌های داشته‌ایم اما یک عده‌ای با کم‌کاری، در صدد تضعیف روحیه انقلابی هستند بعضی هم در صدد تغییر فرهنگ هستند مثل تضعیف حجاب، اما این‌ها راه به جای نمی‌برند، انقلاب اسلامی‌امید آینده است، قدراین نعمت را باید بدانیم.

موسوی عنوان کرد: خدا رحمت کند مرحوم آیت الله بهجت در حمایت جدی از مقام معظم رهبری و نامه‌ای هم نوشته‌اند. و حضرت آقا در باره نامه گفتند. تا حالا خیلی‌ها از مردم و مسؤولین با من بیعت کردند ولی هیچ کدام دلم را آرام نکرد که من در این جایگاه باید باشم یا نه؛ الا این نامه که خیالم را راحت کرد. بالاخره ملت هم می‌داند، امنیت، حفظ دین ومحرم و صفر، دشمنی با استکبار و استعمار هزینه داردوتحمل این رنج‌ها هم بی‌پاداش نخواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: این قدرت و هیمنه ایران و سرافرازی دین و مکتب شیعه، ناشی از همین شهر قم علما و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها است، ‌امشب شب ولادت دختر امام موسی بن جعفر است و امروز فرزندآوری جز ضروریات مهم جامعه است.

انتهای پیام/ کهندانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار