دیدار سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با خانواده شهید امنیت در تبریز

تبریز- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در جریان سفر به آذربایجان شرقی با خانواده شهید امنیت «شهید حسین اجاقی» دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۱۳۷۹۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۷

به گزارش خبرگزای بسیج از آذربایجان شرقی، سیدمحمد آقامیری با حضور در منزل این شهید گفت: شما خانواده محترم، فرزندی را تربیت کردید که در راه اسلام و قرآن جانش را فدای مردم و رهبری کرد؛ این اتفاقی نیست و نتیجه تربیت شما بزرگواران است.

وی افزود: با خون شهدا بیعت می‌کنیم؛ تا زنده هستیم از آرمانشان، از خط و تفکرشان حمایت و پیروی خواهیم کرد. از خدا هم می‌خواهیم که ما را از این پیروی محروم نکند و توفیقاتمان را برای زنده نگهداشتن یاد شهدا که به فرمایش حضرت آقا کمتر از شهید شدن نیست، روزافزون کند. یادشان را زنده نگه داریم چرا که شهدا شمع محفل بشریت و چراغ راه ما در کار و زندگی هستند.

آقامیری در پایان تسلای خاطر خانواده شهید را از خداوند خواستار شد و اظهار داشت: از خدا می‌خواهیم؛ رحمتش را بر ما نازل فرماید و شهید گرانقدر را در قیامت شفیع ما قرار دهد. تحمل غم از دست دادن فززند طاقت‌فرساست، خداوند به شما خانواده محترم شهید صبر عنایت فرماید. نام حسین آقا در تاریخ باقی خواهد ماند و حسین‌ها در تاریخ می‌مانند و مردم دریافته‌اند که انسان‌هایی جانشان را برای امنیت، آرامش و آسایش ملت تقدیم کردند.

 

ارسال نظرات