جوشقانیان: فرهنگ ایثار و شهادت در هر کجای دنیا تأثیرگذار است

مسوول مؤسسه تفحص سیر شهدا با اشاره به موج گرایش مردم دنیا به اسلام گفت: امروزه با گسترش و ترویج انقلاب شاهد هستیم که فرهنگ ایثار و شهادت در هر جای دنیا روی انسان تأثیر‌گذار است.
کد خبر: ۹۵۱۳۶۱۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

جوشقانیان: فرهنگ ایثار و شهادت در هر کجای دنیا تأثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین حسین جوشقانیان در یادواره شهید محمدعلی مبارک بین جمع مردم و طلاب پردیسان فرهنگ ایثار و شهادت را برتر دانست و بیان داشت: انقلاب اسلامی ما مدیون این فرهنگ است و زنده نگه‌داشتن و ترویج آن اقتدار نظام و انقلاب را تضمین می‌کند.

وی افزود: باید با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در راستای ترویج و تقویت فرهنگ و شهادت بكوشیم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به بستر‌سازی و آشنا ساختن نسل جوان با این فرهنگ نیاز دارد.

مسوول مؤسسه تفحص سیر شهدا از روحیه ایثار و ارزش‌های دفاع مقدس بعنوان یک الگوی عینی برای مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان یاد کرد و افزود: این الگوی عینی باید به عنوان یک اصل مهم مدنظر مسئولان، هنرمندان و فرهیختگان فرهنگی قرار گیرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ضروریات جامعه امروز است، تصریح کرد: یکی از رسالت‌های یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان بوده است.

انتهای پیام/قصوری

ارسال نظرات
آخرین اخبار