خبرهای داغ:

بازارچه «محله شهرک امام (ره)» سرخه در فضای مجازی راه اندازی شد

بازارچه محله شهرک امام (ره) به همت واحد فرهنگی و بسیج سازندگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در پیام رسان ایتا دایر شد.
کد خبر: ۹۵۱۳۴۹۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، گروه «بازارچه محله شهرک امام (ره)» به همت گروه فرهنگی و جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س)  با هدف جذب بانوان شاغل در منزل و همچنین ترغیب و تشویق بانوان یه ایجاد اشتغال های خانگی، با حضور جمعی از بانوان شاغل مدت زمانی است که در پیام رسان ایتا شروع به کار کرده و ادامه دارد.

 فاطمه امامی مسوول فرهنگی این پایگاه مقاومت و مدیر گروه بازارچه محله شهرک امام (ره) بیان کرد: هدف از برپایی این بازارچه جذب بانوانی که مشاغل خانگی دارند و نیاز دارند تا بیشتر دیده شوند، بوده تا این طریق بتوانند محصولات خود را به راحتی معرفی و به فروش برسانند.

او افزود: ترغیب و تشویق بانوان به تولیدات محصولات خانگی منوط بر مشارکت معنوی و حضور جمع کثیری از بانوان محله برای خرید و فروش محصول است.

مدیر گروه بازارچه محله شهرک امام (ره) ادامه داد: این بازارچه در ۶۲‌ غرفه با عرضه محصولاتی اعم از انواع غذاهای خانگی، شیرینی‌جات و دسر، پوشاک، لوازم خانگی، گل و غیره و همچنین کار دست در پیام رسان ایتا زده  شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار