خبرهای داغ:

جلسه اعضای شورا با نماینده مردم سرخه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

جلسه مسئولان شهرستان سرخه با عباس گلرو در جهت پیگیری و رسیدگی به مشکلات جاری شهرستان در حوزه راهداری، کتابخانه، بهداشت و غیره تشکیل شد.
کد خبر: ۹۵۱۳۳۹۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه اعضای شورای اسلامی شهر سرخه با حضور عباس گلرو نماینده مردم شهرستان های سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی و حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان سرخه در دفتر فرماندار برگزار شد.

در این جلسه در زمینه آب شرب شهرستان، وضعیت بهداشت، کتابخانه و غیره مباحثی مطرح و در خصوص رفع موارد بیان شده هم اندیشی و پیگیری های لازم صورت گرفت.

در ادامه بازدید از پروژه های بخش خصوصی شهرستان به منظور رفع مشکلات سرمایه گذار بخش خصوصی در شهرستان و بررسی میزان پیشرفت پروژه ها انجام شد.

دیدار فعال این مسئولان با حوزه کشاورزی با محوریت مسئله آب مزرعه متقاضی در جلسه و مقرر شد متقاضی موضوع را از طریق شرکت سهامی آب منطقه ای پیگیری و مسئولین از مراجع مربوطه موضوع را بررسی نمایند.

در ادامه نیز جلسه بررسی وضعیت مجموعه راهداری شهرستان تشکیل و مقرر شد اداره راهداری و حمل و نقل استان موضوع استقرار اداره راهداری و ماشین آلات و تجهیزات مربوطه به طور دائم در شهرستان را بررسی و مسئولین جهت مساعدت پیگیری های لازم را از مراجع مربوطه انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها