خبرهای داغ:

برنامه های متنوع ورزشی در محله کلان سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برپایی مداوم برنامه ها و مسابقات ورزشی در رشته های مختلف فوتبال، فوتبال دستی و والیبال در رده های مختلف سنی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۳۴۰۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، تمرین ورزشی حلقه نونهالان شهید هادی ذوالفقاری پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه ورزشی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باتوجه به استقبال بسیجیان از برنامه های ورزشی، فعالیت ها و مسابقات ورزشی در رشته های مختلف والیبال، فوتسال، فوتبال و فوتبل دستی در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

در این راستا مسابقات والیبال در حلقه شهید ابراهیم هادی و مسابقات فوتسال و والیبال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با اشاره به برگزاری حلقه شهید ابراهیم هادی و خوانش کتاب شهید هادی گفت: حلقه شهید سلیمانی نیز بعد از گشت محله محور در پایگاه برگزار شد.

امامی با اشاره به برپایی مداوم گشت های محله محور بیان داشت: گشت محله محور با حضور بسیجیان برگزار و پیش از آن نیز جلسه توجیهی و شناسایی مناطق مختلف شهر جهت برگزاری هرچه بهتر گشت محله محور توسط مسوول عملیات پایگاه تشکیل شد.

او یادآور شد: در راستای جهاد علمی کلاس های تقویتی و رفع اشکال کتب درسی مدارس با حضور بسیجیان پایه نهم جهت آمادگی آزمون زبان انگلیسی برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار