خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین علیزاده:

برای برون رفت از مشکلات نیاز به یک مدیریت جهادی و ترویج فرهنگ بسیجی است

امام جمعه شوش گفت: با روحیه و مدیریت بسیج سازندگی با اقتدار می توانیم یک ایران قوی و مقتدر و پیشرفته داشته باشیم.
کد خبر: ۹۵۱۲۷۱۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ حجت الاسلام علیزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: تاکنون هرگاه بحرانی پیش آمده و گروه های جهادی بسیج سازندگی وارد میدان شده از آن بحران سربلند بیرون آمدیم  و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، بسیج تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده است و امروز به عنوان الگویی در عرصه مدیریت جهادی و میدانی معرفی می شود.

 

وی با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب در ابتدای هشت سال دفاع مقدس مبنی بر خودکفایی و سازندگی، افزود:ساخت موشک‌های اقتدار آفرین در ابتدای انقلاب اسلامی شروع شد و شهید طهرانی مقدم با یک کار جهادی و روحیه بسیجی و یک مدیریت جهادی این اقدامات بزرگ را به سرانجام رساند. 

 

امام جمعه شوش تصریح کرد:برای رها شدن از مشکلات موجود در جامعه باید فرهنگ بسیجی را ترویج کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده در ادامه خطبه های نماز جمعه این گزاره را نیز اضافه کرد:در فناوری هسته ای به سطح رسیده ایم اگر با همین روحیه ی بسیجی، با فناوری هسته ای و همچنین خودروسازان ایران اسلامی شاید خودرو بسیار با کیفیت تر از کشورهای خارجی تولید کنند.

 

وی گریزی به دولت سیزدهم زد و خاطر نشان کرد:مردم به این دولت چشم امید بسیاری دارند، با اینکه کار شبانه روزی در حال انجام است اما اگر می خواهند این کار ثمر دهد، باید از افرادی که مردم هم به خوبی آنها را می شناسند استفاده شود، اشخاصی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی که هر چه از شهادت این بزرگ مرد می گذرد به زوایای عظمت این مرد بیشتر پی می بریم.

 

امام جمعه شوش گفت: برای برون رفت از مسائل و مشکلات فعلی ، نیاز به کسانی داریم که آموخته ی مکتبِ سلیمانی باشند، و نیاز به قاسم سلیمانی های بی شماری داریم که پای کار باشند و به دنبال دوربین و دیده شدن نباشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار