خبرهای داغ:
رضایی در یادواره شهدای نهاوند:

دشمن از قوی شدن ایران وحشت دارد/ دشمن به امید، اعتماد و ارزش‌های ما حمله می‌کند

همدان-معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: وحشت دشمنان از پیشرفت های کشور کاملا مشخص است و آنها نمی‌خواهند ایران قوی شود ولی ایران به دنبال ایجاد یک تمدن بزرگ است.
کد خبر: ۹۵۱۲۶۹۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
دشمن از قوی شدن ایران وحشت دارد/ دشمن به امید، اعتماد و ارزش‌های ما حمله می‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محسن رضایی در یادواره ۸۵۳ شهید سرافراز نهاوند در جمع پرشور مردم نهاوند در مصلی این شهر اظهار کرد: نهاوند مهد وجود علما و شهدای بزرگواری چون شهید آیت الله حیدری، قدوسی، طالبیان، گروه ابوذر، شهید حاج میرزا محمد سلگی و ۸۵۰ شهید سرافراز است.

وی افزود: نهاوند در مقاطع مختلف تاریخی علمدار بوده است و هرجا نیاز بوده جوانان این شهرستان به میدان آمدند و افتخارآفرین بوده و هستند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: در تمام طول دوران دفاع مقدس برکات مقاومت زنان و مردان این دیار مشخص بوده و رزمندگان غیور این منطقه رشادت‌های بی نظیری از خود نشان دادند.

وی با بیان اینکه راه بزرگ و عظیم شهدا را باید با قدرت ادامه دهیم چون هدف ملت ایران اسلامی بزرگ و مهم است، عنوان کرد: شهدا و امام شهدا این مسیر را برای ملت باز کردند و امروز وظیفه ما ادامه دادن راه این عزیزان است.

رضایی گفت: دشمن به امید، اعتماد و ارزش های ملت ما حمله می‌کند چون می‌دانند این شاخص‌ها است که ملت ایران اسلامی را به هدف می‌رساند.

وی ادامه داد: امروز دشمنان از ابزار دفاعی ایران اسلامی می‌ترسند و دشمنان وحشت دارد که این قدرت سازی در عرصه‌های مختلف هم ادامه یابد به همین دلیل مدام توطئه می‌کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: وحشت دشمنان از پیشرفت های کشور کاملا مشخص است و آنها نمی‌خواهند ایران قوی شود ولی ایران به دنبال ایجاد یک تمدن بزرگ است.

وی بیان کرد: توطئه‌ها ادامه خواهد داشت و باید هوشیار باشیم و ارزش‌ها را باید احیا کنیم و برای این کار باید شهدا را الگو قرار دهیم.

رضایی افزود: دشمن طراحی می‌کند و نقشه می‌کشد و می‌خواهد ریشه ها را بخشکاند و ارزش‌ها را از بین ببرد و نمی‌خواهند جوان ایرانی مانند دوران دفاع مقدس انقلابی و تحول آفرین و با فکر باشد.

وی عنوان کرد: در عرصه‌های مختلف جوانان مومن این کشور پیشرفت کرده‌اند و دشمن از این توانایی و قابلیت وحشت دارد و می‌خواهد جلوی این کار را بگیرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به حوادث اخیر در غزه و قدرتنمایی مقاومت گفت: امروز می‌بینیم که مقاومت چقدر پیشرفت کرده و دشمن از این می‌ترسد و می‌بیند که ارزش‌هایی که در ایران بارور شده در مقاومت منطقه به ثمر نشسته است.

وی با اشاره به اینکه ضعف‌هایی در برخی بخش‌ها داریم که باید برطرف شود، گفت: دولت با مخروبه‌ای از گذشته‌ها روبرو شده است که این مخروبه به دلیل تردید در ادامه دادن مسیر شهدا اتفاق افتاده و فرصت‌های زیادی در طول این سال ها از دست رفته است.

وی گفت: دولت در حال تلاش است و کارهای خوبی انجام داده است و باید با همراهی و همدلی بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار