خبرهای داغ:
رزمنده دفاع مقدس:

آزادسازی خرمشهر یک معجزه بود

همدان-رزمنده دوران دفاع مقدس با تاکید بر بیانات امام خمینی (ره) گفت: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و این یک واقعیت غیر قابل انکاری است و همه می‌دانند این واقعه یک معجزه بود.
کد خبر: ۹۵۱۳۷۲۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست بصیرتی به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد به همت حوزه امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) کبودراهنگ با حضور محرم‌علی هیرادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

محرم علی هیرادی از یادگاران آزادسازی خرمشهر در این مراسم اظهار کرد: ما ملت غیور کشور ایران برای این خاک و بوم، خون و دل‌ها خورده‌ایم  و با رشادت‌های جوانان، خرمشهر شهر خونین را پس گرفته‌ایم.

وی با تاکید بر بیانات امام خمینی (ره) عنوان کرد: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و این یک واقعیت غیر قابل انکاری است و همه می‌دانند این واقعه یک معجزه بود و ما رزمندگان یک وسیله بودیم و هرگز به خود مغرور نشدیم.

وی افزود: این آزادسازی باید برای کشورهای بیگانه عبرتی باشد و آن را بدانند که اگر فکر تصرف خاک ایران به فکرشان خطور کند عاقبت آنان جز هلاکت و نابودی نخواهد بود.

وی عنوان کرد:  تا زمانی که ما ملت ایران گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب باشیم مسیر را گم نخواهیم کرد و همیشه در کوران سختی‌ها راه نجاتی خواهیم یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها