خبرهای داغ:
فرماندار فامنین:

بزرگداشت امام خمینی(ره) تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب است

همدان-فرماندار فامنین با بیان اینکه گفت: دشمنان در جنگ ترکیبی تمامی توان خود را بر انداختن فاصله بین امام و امت قرار داده‌اند که البته به دلیل محکم بودن این پیوند و رابطه تاکنون نتیجه نگرفته‌اند.
کد خبر: ۹۵۱۴۰۶۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید روح‌الله حسینی در جلسه هماهنگی بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) اظهار کرد: بزرگداشت امام خمینی(ره) تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب است.

وی افزود: دشمنان در جنگ ترکیبی تمامی توان خود را بر انداختن فاصله بین امام و امت قرار داده‌اند که البته به دلیل محکم بودن این پیوند و رابطه تاکنون نتیجه نگرفته‌اند.

فرماندار فامنین تصریح کرد: دشمنان در جنگ ترکیبی اخیر اصل نظام را هدف قرار داده بودند اما ملت یا پشتیبانی از ولایت فقیه که وصیت امام راحل (ره) است آنها را ناکام گذاشتند.

وی ادامه داد: با توجه به حوادث رخ داده بزرگداشت امام راحل(ره) امسال تجدید بیعتی با آرمان‌های انقلاب و اعلام حمایتی آشکار از ولایت فقیه است.

حسینی اظهار داشت: در ستاد بزرگداشت  مهمترین موضوع فعال نمودن قرارگاه شهید فهمیده در شهرستان است تا مشخص شود مراسم و آیین‌ها در داخل شهرستان به چه شکلی باید باشد.

وی با تأکید بر پشتیبانی از کل برنامه ها در شهرستان خواستار آمادگی دستگاه‌های شهرستان در این زمینه و آماده ‌سازی فضا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار