خبرهای داغ:

مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدان قاطمه باف و کایدخورده در دزفول

مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدان تازه شناسایی شده قاطمه باف و کایدخورده در شهرستان دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۶۰۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، همزمان با شب شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، مراسم وداع با پیکر پاک شهیدان سید منصور قاطمه باف و احمد کایدخورده در حسینیه عاشقان ثارالله دزفول برگزار شد.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدان قاطمه باف و کایدخورده در دزفول

در این مراسم که جمعی از مسئولان، ایثارگران، خانواده معظم شاهد و قشر‌های مختلف مردم حضور داشتند، شرکت کنندگان با عزاداری و سوگواری با این حماسه سازان وطن وداع کردند. 

 

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهیدان قاطمه باف و کایدخورده فردا همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) از حسینیه عاشقان ثارالله به سمت گلزار شهدای دزفول برگزار می‌شود.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدان قاطمه باف و کایدخورده در دزفول

همچنین مراسمی در اداره جهادکشاورزی شهرستان با حضور مسئولین و مسئول اداره کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد

در این مراسم ،مسئول اداره کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۵۴۰ هزار نفر از نهاد جهاد کشاورزی در دوران دفاع مقدس به جبهه اعزام شدند که از این تعداد، سه هزار و ۴۰۰ نفر شهید شدند.

 

محمدرضا قائد عبدی افزود: این سنت الهی است که شهدا در مواقع اضطراری و بحران‌ها دست ما را می‌گیرند و چراغ راهنمای ما می‌شوند.

 

وی ادامه داد: شهیدان ناظر اعمال ما هستند و امیدواریم شرمنده آن‌ها نباشیم و وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدان قاطمه باف و کایدخورده در دزفول

قائدعبدی گفت: جهاد کشاورزی ۲۴ هزار جانباز و یکهزار و ۸۱ آزاده نیز دارد و امروز بار دیگر با مقام معظم رهبری و آرمان‌های شهدا تجدید بیعت می‌کنیم، زیرا دفاع همچنان باقی است و راه شهدا ادامه دارد.

شهیدان سید منصور قاطمه‌باف متولد ۱۳۴۱/۱۰/۱۰ و احمد کایدخورده متولد ۱۳۴۴/۵/۱۵ در تاریخ ۱۳۶۱/۱۱/۲۱ به درجه رفیع شهادت نائل و به تازگی پیکر مطهرشان از طریق آزمایش‌های DNA شناسایی شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار