خبرهای داغ:
نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان همدان خبر داد

شناسایی پیکر مطهر شهید «احمد ظفری» پس از ۴۰ سال

همدان- نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان همدان از شناسایی پیکر مطهر شهید جاویدالاثر «احمد ظفری» یکی از شهدای نهاوندی پس از ۴۰ سال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۲۵۰۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ پاسدار بهرام دوست‌پرست در جمع خبرنگاران از شناسایی پیکر مطهر شهید جاویدالاثر «احمد ظفری» یکی از شهدای نهاوندی پس از ۴۰ سال خبر داد و اظهار داشت: بنابر اعلام‌ مسئول معراج الشهدای تهران سرهنگ ابراهیم رنگین، پیکر مطهر این شهید در پی تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین به وطن بازگشت.

وی درباره نحوه شناسایی این شهید والامقام افزود: با توجه به موجود بودن نمونه خون خانواده شهید، از طریق انجام آزمایشات دی.ان.ای پیکر شناسایی شد.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان همدان یادآوری کرد: این شهید والامقام از شهدای جاویدالاثر جهاد سازندگی دوران دفاع مقدس است که در ۲۰ بهمن سال ۶۱ در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

دوست‌پرست ادامه داد: خبر شناسایی این شهید با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستان نهاوند در منزل شهید به خانواده وی اطلاع داده شد.

وی اظهار داشت: پدر و مادر شهید دارفانی را وداع گفتند، اما دختر و همسر این شهید گرانقدر پذیرای پیکر ایشان خواهند بود.

استان همدان بیش از هشت هزار شهید، ۴۶۴ شهید مفقود الجسد، ۱۷ هزار و ۳۰۰ جانباز و یک هزار و ۴۹ آزاده سرافراز از دوران هشت سال دفاع مقدس به یادگار دارد.

شهید احمد ظفری دوازدهم فروردین ۱۳۳۹ در روستای باباقاسم از توابع شهرستان نهاوند متولد شد،در سال ۱۳۶۱ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد و به عنوان جهادگر در جبهه حضور یافت و بیستم بهمن ماه ۱۳۶۱ در فکه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار