خبرهای داغ:
معاون اجتماعی سپاه ناحیه بهار:

شهدا شمع چراغ بشریت هستند

همدان-معاون اجتماعی سپاه ناحیه بهار گفت: شهدا شمع چراغ بشریت هستند و در هر جایی که هستند به طور قطع نور الهی در آن منزل یا مکان است.
کد خبر: ۹۵۱۰۷۸۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه دیدار و دلجویی از خانواده شهید ابوالفضل شکری با حضور معاونت‌های سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهار و فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد به همت پایگاه حضرت مریم (س) روستای بهادربیگ برگزار شد.

معاون اجتماعی سپاه ناحیه بهار در این دیدار اظهار کرد: شهدا شمع چراغ بشریت هستند و در هر جایی که هستند به طور قطع نور الهی در آن منزل یا مکان است.

سرهنگ محسن یگانه افزود: شهدا با توجه به اینکه به کربلا متصل هستند دارای کرامت هستند، و آن خونی که از این شهیدان بزرگ ریخته شده متصل به خون شهدای کربلا است.

وی با بیان کرامتی از شهید معماریان که در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ شهید شدند، اظهار کرد: همچنان که حضرت امام حسین (ع)، عاشورا و کربلا ماندگار است این شهیدان والامقام نیز به مدد الهی ماندگار هستند.

معاون اجتماعی سپاه ناحیه بهار بیان کرد: به طور قطع کسانی که به شهدا احترام نمی‌کنند و حرمت شهدا را نگه نمی‌دارند در نزد خدای متعال مجازات خواهند شد و ما نیز امیدواریم شرمنده این شهدا نشویم، شهدا رفتند تا دست دشمن به خاک ما نرسد.

در این مراسم خواهر شهید خاطره‌ای از برادر شهیدش نقل کرد و گفت:  برادرم معتقد بود که مانند حضرت ابوالفضل العباس (ع) بدون دست شهید می‌شود و زمانی که پیکر مطهرش را آوردند بدون دست بود و برادرم به آرزوی قلبی‌اش دست یافته بود.

در پایان این دیدار از خانواده شهید ابوالفضل شکری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات