برگزاری دوره آشنایی با اندیشه‌های اسلامی در پایگاه شهید کلهری قم

دوره آشنایی با اندیشه‌های اسلامی در قالب طرح ولایت به همت شورای فرهنگی مسجد امام حسن مجتبی(ع) و پایگاه شهید مصطفی کلهری پردیسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۲۷۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

برگزاری دوره آشنایی با اندیشه‌های اسلامی در پایگاه شهید کلهری قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام مددخانی امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) پردیسان پیرو اهداف برگزاری این طرح گفت: اندیشیدن از نیازهای اساسی انسان است و همواره نوجوان و جوان به دنبال یافتن پاسخ پرسش‌هایی در خصوص آفرینش و چیستی جهان آفرینش و خالق جهان و انسان است. دوره‌هایی نظیر این دوره می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا به پاسخ پرسش‌هایشان برسند.

مددخانی ضمن بیان مزایای این دوره افزود: مباحث دینی نیاز به گفت گو و مباحثه دوطرفه دارد. در مدارس و دانشگاه‌ها کمتر به این مسئله مهم پرداخته می‌شود. برگزاری این دوره‌ها و گفت‌وگوهای این‌چنینی در مسجد بهترین فرصتی است که برای جوانان و نوجوان عزیز فراهم‌شده است.

برگزاری دوره آشنایی با اندیشه‌های اسلامی در پایگاه شهید کلهری قم

وی اظهار داشت: اندیشه و اندیشیدن به خالق هستی و یافتن پاسخ‌هایی در خصوص مباحث عقیدتی محدود به یک‌زمان خاصی نیست. از اهداف برگزاری این دوره می‌توان برافزایش بینش توحید، نبوت، معاد و بازخوانی نحوه شکل‌گیری فرقه‌های گمراه و گمراه‌کننده و مسلح کردن جوانان و نوجوانان به سلاح اندیشه و اندیشیدن نام برد.

انتهای پیام/ قنبری

ارسال نظرات