خبرهای داغ:
سرهنگ امیری:

شهید حمیدرضا الداغی به جهاد تبیین عمل کرد/ روایت مستند و درست، خرمشهر را در اذهان ماندگار می‌کند

همدان- مسئول ستاد تخصصی اقشار سپاه انصارالحسین(ع) همدان بابیان اینکه شهید حمیدرضا الداغی به جهاد تبیین عمل کرد و در این راه به شهادت رسید، گفت: شهدا تلاش خود را به کار بستند تا ما در جهاد تبیین کوتاه نیاییم.
کد خبر: ۹۵۱۲۱۳۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در مراسم بزرگداشت شهید حمیدرضا الداغی که در نمازخانه نیروگاه شهید مفتح برگزار شد با بیان اینکه سوم خرداد نقطه تاریخی در جهان شد و تاریخ تحولات نظامی و جنگ‌ها تحت سیطره این رخداد قرار گرفت، اظهار کرد: در حال حاضر فتح خرمشهر و سایر سطوح ایرانیان در دانشکده‌های بزرگ جهان به عنوان یک الگو تدریس می‌شود.

وی با بیان اینکه باید در سایر حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و فنی و تخصصی نیز چنین حرکتی مدنظر باشد و تولیدات ما افزایش پیدا کند، گفت: بر این باور هستیم که در حال حاضر از قدرت بی انتهایی برخوردار هستیم که علت آن وجود نعمت ولایت و همبستگی و وحدت در جامعه است.

مسئول ستاد تخصصی اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بابیان اینکه متأسفانه برخی در قطار حرکت به سمت هدف دچار خودکم بینی می‌شوند و نه از قوای فکری خود و نه از متخصصان بهره‌مند می‌شوند، گفت: این رویه اجازه نمی‌دهد  اتفاقات را درست رصد و برداشت کرد.

وی با بیان اینکه روایتگران غلط و غافل امروز به کرات در لایه‌های اجتماع رسوخ کرده‌اند و باورپذیری مردم را تحت تاثیر قرار می دهند، گفت: کسانی که تریبون در اختیار دارند و حق آن را ادا نمی کنند باید به راه راست هدایت شوند.

امیری به اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و با بیان اینکه یک روایت اشتباه منجر به خسارت شدیدی در جامعه شد، افزود: روایت غلط و اشتباه در حالی که سندی برای آن وجود ندارد جز خسارت و زیان عایدی ندارد.

وی تأکید کرد: روایت مستند و درست خرمشهر را در اذهان ماندگار می‌کند و نباید راوی اتفاقات بدون سند بود.

مسئول ستاد تخصصی اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بابیان اینکه شهید حمیدرضا الداغی به جهاد تبیین عمل کرد و در این راه به شهادت رسید، تأکید کرد: شهدای دفاع مقدس نیز تلاش خود را به کار بستند تا ما در جهاد تبیین کوتاه نیاییم که امیدواریم در این مسیر موفق ظاهر شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات