سرهنگ امیری:

فرهنگیان در فتنه اخیر کمر دسیسه‌های دشمن را شکستند

همدان-مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: در فتنه اخیر فرهنگیان کمر دسیسه‌های دشمن را شکستند.
کد خبر: ۹۵۱۱۹۳۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در جمع فرهنگیان بسیجی نخبه همدان اظهار کرد: در فتنه اخیر فرهنگیان کمر دسیسه‌های دشمن را شکستند.

وی افزود: امروزه جهان در جاهلیت مدرن به سر می‌برد اما کشور عزیز ما ایران به برکت خون شهدا و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) صراط مستقیم را طی می‌کند.

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: معلمان و دانش آموزان یک سلسله به هم پیوسته هستند که دشمنان این نظام سعی در به انحراف کشیدن این سلسله دادند.

 وی خاطرنشان کرد: اغتشاشات اخیر یک جنگ هیبریدی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که در آن تمام دشمن‌های داخلی و خارجی با هم متحد شده بودند.

 امیری با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان گفت: شیب دادن مشکلات جامعه به سمت معلمان یکی از برنامه‌های دشمن بود اما در مقابل، معلمان عزیز کشور ما در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کردند و به وظیفه خود که مقابله با فقر فرهنگی و فکری جامعه است به خوبی عمل کردند.

وی افزود: محرومیت و فقر دو برنامه‌ای است که دشمن به منظور شکست ما آن را دنبال می‌کند، ممکن است که در مقابل فقر اقتصادی تحمل کنیم اما فقر فرهنگی باعث از هم گسستگی و انحراف جامعه می‌شود.

 مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: تحریم اقتصادی نسخه تکمیلی فقر فرهنگی بود که دشمن به کمک آن می‌خواست کشور را ساقط کند که به حمدالله نتوانست.

 وی در پایان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: یکی از بلیه‌های دیگر خود کمتر بینی و روایت‌های غلط است که ما را از داشتن ایرانی قوی و مستقل دور می‌سازد و تنها راه مقابله با آن جهاد تبیین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار