خبرهای داغ:
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

نمایشگاه«آسمان اقتدار»‌ نشانه‌ای از قدرت نظام اسلامی است

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره برپایی نمایشگاه آسمان اقتدار«نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه» در قم گفت: این نمایشگاه نشانه ای از قدرت نظام اسلامی و اراده جوانان مومن و با استعداد ایرانی است.
کد خبر: ۹۵۱۱۹۸۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

نمایشگاه«آسمان اقتدار»‌ نشانه‌ای از قدرت نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری روز شنبه در آیین افتتاحیه نمایشگاه آسمان اقتدار، بیان کرد: خدا را شاکر هستیم که در نظام مقدس اسلامی جوانان و نیروهای نظامی ما موفق به کسب این توانایی های شگرف در عرصه نظامی شدند.

وی با اشاره برپایی نمایشگاه آسمان اقتدار«نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه» در قم گفت: این نمایشگاه نشانه ای از قدرت نظام اسلامی و اراده جوانان مومن و با استعداد ایرانی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: در دنیای کنونی جنگ، جنگ اراده هاست و کشوری می‌تواند در جهان حرف برای گفتن داشته باشد که در بعد نظامی و بازدارندگی توان قوی و الهام‌بخشی داشته باشد.

امام جمعه قم ادامه داد: ویژگی نیروهای مسلح و جمهوری اسلامی تلفیق قدرت و توانایی تجهیزات پیشرفته نظامی با باور عمیق دینی و معنویت است‌که‌ سبب ایجاد قدرت و توان بی‌نظیری شده است.

 

وی ادامه داد: اگر اسلحه آن هم اسلحه پیشرفته وجود داشته باشد، ولی یک اراده معنوی و خدا باوری در کنار آن نباشد، پیشرفت و موفقیتی حاصل نخواهد شد.

 

وی گفت: نیروهای مسلح کشور، قدرت و توانایی ساخت این دستگاه‌های پیشرفته همچنین باور عمیق به دین و آموزه‌های دینی را با هم آمیخته‌اند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه تاکید کرد: آنچه که با همه این امکانات به ما کمک می‌رساند، ذات کبریایی حق تعالی است.

وی با تاکید بر اینکه توانمندی موشکی ایران قابل مذاکره نیست، اظهار داشت: هیچگاه کشوری توانمندی‌های خود را در اختیار دیگران قرار نمی‌دهد، ما مستقلاً برای خودمان تصمیمیم‌ می گیریم و اجازه دخالت بیگانگان را نخواهیم داد.

ارسال نظرات