تبیین جایگاه والای و کلیدی بسیج پایگاه شهید بنیادی قم

حلقه صالحین پایگاه شهید بنیادی قم با موضوع «بسیج» و«بسیجی» در کلام رهبری در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۱۷۷۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

تبیین جایگاه والای و کلیدی بسیج پایگاه شهید بنیادی قم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، تیموری مربی این حلقه صالحین نوجوانان در سخنان خود درباره بسیج و بسیجی از کلام مقام معظم رهبری عنوان کرد: بسیج به دلیل فراگیر و مردمی بودن و نقش حساس در تعاملات اجتماعی، سیاسی، نظامی و امنیتی ایفا کردن در کانون توجه قرار دارد؛ لذا سازمان‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و نظامی نیز که در تعامل با بسیج قرار دارند. نیاز به شناخت کارکرد بسیج در ابعاد مختلف و به‌ویژه بعد مربوط به خود رادارند که اهداف فرهنگی، تربیتی بسیج مهم‌ترین اهداف است. دفاع از جمهوری اسلامی، مهم‌ترین اهداف بسیج است مردمی کردن امنیت مهم‌ترین شاخص اهداف امنیتی است.

وی افزود: بصیرت مهم‌ترین عامل در نظام دفاعی همه‌جانبه جمهوری اسلامی به شمار می‌رود؛ آگاهی مسلمانان مهم‌ترین شاخص نظام دفاعی همه‌جانبه اسلام است؛ نقش محوری در دفاع مقدس مهم‌ترین دستاورد بسیج به شمار می‌آید؛ روحیه یأس مهم‌ترین آفت برای بسیج است، کسب آمادگی مهم‌ترین اصل از اصول بسیج است.

تیموری گفت: بسیج مجموعه بهترین عناصر یک کشور و نماد حضور ملی و مقاومت ملی و آگاهی یک ملت است، آن‌هم آگاهی همراه با تحرک، همراه با معنویت و همراه با اخلاص و بسیج یعنی حرکت عظیم ملت ایران، همراه با آگاهی، احساس آمیخته باعقل می‌باشد.

انتهای پیام/ کهندانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار