خبرهای داغ:

دیدار نماینده ولی فقیه و مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهبهان با ریاست اداره هلال احمر و فنی و حرفه ای

به مناسبت هفته بسیج سازندگی دیدار نماینده ولی فقیه و مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهبهان با ریاست اداره هلال احمر و فنی و حرفه ای انجام گرفت.
کد خبر: ۹۵۱۱۷۰۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

دیدار نماینده ولی فقیه و مسئول بسیج سازندگی  سپاه ناحیه بهبهان با ریاست اداره هلال احمر و فنی و حرفه ای

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهبهان : در این دیدار حجه الاسلام سعیدی ، نماینده ولی فقیه در ناحیه بهبهان، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی از تلاش ها و همکاری های اداره هلال احمر و فنی و حرفه ای شهرستان که در زمینه های مختلف در بحث آموزش بسیجیان و برگزاری دوره های آموزشی بصورت رایگان تشکر نموده اند.

در ادامه حاج آقا سعیدی ضمن فرارسیدن هفته بسیج سازندگی و تحقق شعار این سازمان که وظیفه آن محرومیت زدائی و ایجاد اشتغال و کارآفرینی میباشد، درخواست همکاری های مجدد جهت برگزاری دوره های آموزش امداد و نجات و دوره های مختص فنی و حرفه ای برای بسیجیان را از مسئولین این دو نهاد داشته است .

 

در ادامه جناب سرهنگ امینیان پور مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهبهان بیان داشت: هفته بسیج سازندگی ،  بهانه ای شده است برای اینکه ارتباط بیشتر و تجدید دیدارها و گسترش همکاری ها می باشد و از خدمات و همراهی هلال احمر و فنی حرفه ای با سپاه و بویژه بسیج و زحمات و تلاش های شبانه روزی این دو ارگان تشکر نمودند .

 

و در ادامه ریاست دو اداره هلال احمر و فنی حرفه ای نیز ضمن تشکر از حضور این بزرگواران بیان داشتند؛ امید است ما و اعضا پرسنل ادارت مربوطه مان بعنوان یک بسیجی بتوانیم با ارائه خدمات شایسته باعث رضایت پروردگار و سرافرازی میهن عزیزمان در بین سایر کشورهای جهان بشویم و نقطه اشتراک خدمات هلال احمر ، فنی حرفه ای و بسیج را،  خدمت به مستضعفین و محرومان جامعه بیان نموده اند و در ادامه به اهمیت جایگاه شهدا و وظیفه  حفظ راه و منش این بزرگواران و همچنین تلاش برای حفظ آرامش و خدمات رسانی به مردم عزیز کشورمان به برکت خون شهدا اشاره نموداند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار