خبرهای داغ:

استاندار خوزستان هفته بسیج سازندگی را تبریک گفت

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در پیامی فرارسیدن هفته بسیج سازندگی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۱۱۳۹۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ 

 

در این پیام آمده است؛

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

خدمتگزاری توفیق و نعمتی ارزشمند از سوی حضرت حق است که شایستگان و انسان های خالص و با بصیرت قدر آن را می دانند و آن را با هیچ گوهری عوض نمی کنند.

 

 

بسیج سازندگی از ابتدای تشکیل خود به فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی تا به امروز به عنوان الگویی از خدمت رسانی و خدمتگزاری خالصانه شناخته می شود.

 

 

امروزه همگان شاهد هستند که بسیج سازندگی با میدان‌داری گروه‌های جهادی متشکل از جوانان مومن انقلابی گفتمان مدیریت جهادی را با حضوری آگاهانه، به موقع و فداکارانه در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور به منصه ظهور می‌رساند و با بصیرت و تخصص، تعهد، ولایت‌مداری و دلدادگی به آرمان‌های ارزشمند انقلاب در بن بست شکنی و رفع موانع برای پیشرفت کشور با تبعیت از فرامین و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، در صحنه خدمات رسانی به مردم با حضوری هوشمندانه، مجاهدانه و تلاش مخلصانه؛ عملیات روانی و هجمه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان داخلی و خارجی در القای ناکارآمدی نظام اسلامی را بی اثر و عقیم و موجی از امیدآفرینی در کشور و جلوه‌های بی بدیل کارآمدی نظام را به جهانیان ثابت کرد.

 

یقینا” حرکت جهادی بدون چشم داشت و منّت ، متناسب ترین نوع حرکت با آرمان های انقلاب اسلامی و شبیه ترین به حماسه دفاع مقدس است.

 

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان بر کف گروه‌های جهادی، فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی را به یکایک جهادگران عرصه سازندگی استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از تلاش‌های همه ی جهادگران بسیجی و مخلص و همیشه در صحنه استان تقدیر و تشکر نموده و در پایان توفیقات همه کسانی که در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمتگزاری به محرومان قدم برمی دارند را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

 

 

 

علی اکبر حسینی محراب

 

استاندار خوزستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار