خبرهای داغ:
مدیر هدایت و تحلیل سیاسی سپاه:

اساس حرکت انسان، شناخت و معرفت است/دشمن به دنبال سیاه نمایی موفقیت های ایران در جهان است

دکتر پریشان گفت: تخریب جایگاه رهبری و سیاه نمایی موفقیت های ممتاز ایران در منطقه و جهان، از اهداف دشمن در جنگ شناختی است
کد خبر: ۹۵۱۱۱۵۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۹

اساس حرکت انسان، شناخت و معرفت است/دشمن به دنبال سیاه نمایی موفقیت های ایران در جهان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر پریشان مدیر هدایت و تحلیل سیاسی سپاه در نشست بصیرتی اعضای شورای حوزه و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج سپاه گرگان گفت: هر اقدامی در حوزه جنگ نرم، عملیات روانی، عملیات رسانه ای و... برای انقلاب هزینه در بر داشت امام انقلاب اسلامی از آن ها سربلند بیرون آمد؛ لذا دشمن وارد جنگ شناختی با کشورمان و تغییر عقاید و قلوب شده است.

وی اظهار داشت: اساس حرکت انسان، شناخت و معرفت است و اگر این حوزه تغییر کند دشمن به آن هدف خود دست می یابد.

پریشان افزود: نبرد امروز، جنگ اراده ها و جملات است و برای خنثی کردن اقدامات دشمنان، به ابزار نوین و عمل انقلابی نیازمندیم.

مدیر هدایت و تحلیل سیاسی سپاه خاطرنشان کرد: جهاد تبیین امروزی که به معنای محافظت از خود و فرزندان است می بایست از علوم شناختی و روانشناسی بهره بگیرد.

وی عنوان کرد: امنیت، مشارکت و سلامت انتخابات امسال، جزو تاکیدات رهبر معظم انقلاب به مسئولین بوده است زیرا دشمن در حوزه تخریب انتخابات سرمایه گذاری زیادی کرده است.

پریشان اذعان داشت: یکی از مهمترین حوزه هایی که دشمن در جنگ شناختی آن را دنبال می کند سیاه نمایی موفقیت های ممتاز ایران در منطقه و جهان است.

این مقام مسئول گفت: یکی از حوزه های مهمی که دشمن در جنگ شناختی برای رسیدن به آن بسیار تلاش می کند تخریب جایگاه و مفهوم رهبری است و با توجه به برگزاری انتخابات در پایان سال، این اقدام بیشتر و بیشتر خواهد شد.

وی افزود: به طور کلی ماهیت جنگ دشمنان انقلاب از گذشته تا کنون، برگرداندن ایران به عنوان الگوی الهام بخش ملت ها به مدار غرب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار